X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Gry komputerowe niczym wielka literatura

Ostatnia aktualizacja: 12.02.2016 01:47
- Rodzaj walki, którą teraz toczą twórcy gier, wcześniej przechodzili autorzy komiksów, filmowcy i pisarze z gatunku fantastyki - mówi pisarz Łukasz Orbitowski.
Audio
  • Co łączy gry komputerowe z literaturą? (Inny stan skupienia/ Dwójka)
Literatura i gry komputerowe  te przestrzeni kultury wydają się nie mieć ze sobą wiele wspólnego. Ale czy jest tak rzeczywiście? W końcu najsłynniejsza i uznana na świecie polska gra oparta jest przecież na prozie Andrzeja Sapkowskiego
Literatura i gry komputerowe – te przestrzeni kultury wydają się nie mieć ze sobą wiele wspólnego. Ale czy jest tak rzeczywiście? W końcu najsłynniejsza i uznana na świecie polska gra oparta jest przecież na prozie Andrzeja SapkowskiegoFoto: Pixabay/dantetg

Świat gier komputerowych jest niezwykle rozległy. Nie we wszystkich chodzi o to, by wygrać, zbierać punkty czy odznaki. - Mówienie o grach komputerowych to dziś wielki problem. Jest to tak różnorodna dziedzina, że przypomina to ogólną rozmowę o filmie czy muzyce - mówi dr Paweł Schreiber, krytyk gier komputerowych.

W programie mówiliśmy o tym, czy gry mogą stać się sztuką oraz jaki typ gier rozwinął się najbardziej. W jakim stopniu sukces polskich gier na świecie pomaga w nobilitacji tego gatunku? Zapraszamy do wysłuchania całej rozmowy.

***

Tytuł audycji: Inny stan skupienia

Prowadzi: Piotr Kofta

Goście: Łukasz Orbitowski (pisarz, gracz), dr Paweł Schreiber (krytyk gier komputerowych, anglista), Jakub Szamałek (pisarz, współscenarzysta gry "Wiedźmin 3")

Data emisji: 11.02.2016

Godzina emisji: 21.30

sm/bch

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Dymek i obraz, czyli rozbieranie komiksu

Ostatnia aktualizacja: 17.03.2015 22:00
O tym, czym jest komiks i jak o komiksie mówić, dyskutowaliśmy w Dwójce przy okazji wydanej właśnie po polsku słynnej teoretycznej książki "Zrozumieć komiks" Scotta McClouda.
rozwiń zwiń