X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Benoît Delbecq, czyli jak komponować za pomocą Excela

Ostatnia aktualizacja: 08.03.2018 13:26
W audycji francuski wirtuoz fortepianu preparowanego zabrał nas w podróż w głąb tego instrumentu, opowiadał o komponowaniu za pomocą arkusza Excel oraz o koncepcji rytmów pozornych.
Audio
  • Benoît Delbecq, czyli jak komponować za pomocą Excela (Rozmowy improwizowane/Dwójka)
zdj. ilustracyjne
zdj. ilustracyjne Foto: Shutterstock/ESB Professional

perkusja_shutterstock_1200.jpg
Ikue Mori: w improwizacji trzeba być szybkim

Gram w specyficzny, bardzo rytmiczny sposób, ale staram się, żeby reguły rządzące moimi utworami pozostawały w ukryciu. Nie chcę opowiadać słuchaczom, że ten takt jest na piętnaście ósmych (zresztą może być i tak, że jedną ręką gram na piętnaście ósmych, a drugą na cztery). Pracuję nad tym feelingiem przypominającym zawrót głowy, chcąc uzyskać to uczucie, jakie miałem, słuchając koncertów Ornette'a Colemana i obserwując ludzi tupiących do rytmu. Każdy tupał inaczej. (Benoît Delbecq)

***

Tytuł audycji: Rozmowy improwizowane

Prowadzenie: Tomasz Gregorczyk i Janusz Jabłoński

Data emisji: 8.03.2018

Godzina emisji: 22.00

jp/mko

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak

Czytaj także

Artur Dutkiewicz: nasiąkałem muzyką u dziadka na wsi

Ostatnia aktualizacja: 26.01.2018 13:41
- Mój tata był nauczycielem muzyki, więc w domu słuchaliśmy muzyki klasycznej. Z kolei rodzina od strony dziadka grała oberki. Jeździłem na wieś i tam nasiąkałem ludową muzyką – mówił w Dwójce znakomity pianista.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Kris Davis o macierzyństwie w trasie muzycznej

Ostatnia aktualizacja: 23.02.2018 12:00
W audycji rozmawialiśmy z kanadyjską pianistką, która mieszka i tworzy w Nowym Jorku i od lat z powodzeniem łączy karierę muzyczną z wychowywaniem syna.
rozwiń zwiń