Strona główna > Artykuł

"Czas Reporterów - Podróż za jeden... szwindel"

migracja

Zbilża się lato, coraz więcej osób zaczyna rozglądać się za atrakcyjnym miejscem spędzenia wakacji. Coraz częściej słyszy się też o nierzetelności biur podróży. Stosują coraz bardziej wyrafinowane formy naciągania klientów. Jak ustrzec się przed nieuczciwymi chwytami?

Zbilża się lato, coraz więcej osób zaczyna rozglądać się za atrakcyjnym miejscem spędzenia wakacji. Coraz częściej słyszy się też o nierzetelności biur podróży. Najbardziej znane są przypadki, kiedy nasi rodacy zostali wyrzuceni z hotelu i nie mieli środków na powrót do kraju, ponieważ firma nie dopełniła płatności. Wielu z nas słyszało też o przypadkach, kiedy znajdujący się w miejscu odjazdu turyści zastawali już zupełnie inną firmę, lub - najczęściej - zamknięte na głucho drzwi. Okazuje się jednak, że pomysłowość biur podróży jest niewyczerpalna. Stosują coraz bardziej wyrafinowane formy naciągania klientów. Jak ustrzec się przed nieuczciwymi chwytami? Czy dobre tradycje uczciwej i solidnej obsługi to już tylko - trącący myszką relikt z epoki Wokulskich i Rzeckich ? Po reportażu - dyskusja na żywo z udziałem słuchaczy i gości - przedstawicieli Federacji Konsumentów i Polskiej Izby Turystyki.