X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Za darmowe usługi w internecie płacisz... swoimi danymi

Ostatnia aktualizacja: 25.10.2013 18:48
Zbiór informacji o 100 osobach, które deklarują, że próbują schudnąć, na internetowym rynku jest wart 32 złote. Podobny pakiet danych zgromadzonych na przykład na kontach społecznościowych o internautach, którzy są tuż przed lub tuż po przeprowadzce, kosztuje 26 złotych.
Audio
  • Za darmowe usługi w internecie płacisz... swoimi danymi (Cyber Trójka)
Za darmowe usługi w internecie płacisz... swoimi danymi
Foto: Glow Images/ East News

Eksperci z magazynu komputerowo "Chip" podkreślają, że z punktu widzenia kupujących informacje, to dobrze zainwestowane pieniądze. Zauważają, że firmy mając te dane łatwiej trafiają potem do swoich klientów.

Maciej Gajewski zauważa, że nie chcemy płacić za treści w internecie. - Serwisy społecznościowie, wyszukiwarki -  oczekujemy się, że to wszystko będzie działać za darmo. A te firmy muszą się z czegoś utrzymywać. Więc mamy dwie możliwości: albo wprowadzić opłatę za korzystanie z danego serwisu, albo usługa jest darmowa w takim sensie, że nie płacimy za nią pieniędzmi, tylko naszymi danymi - mówi ekspert.

Na audycję Damiana Kwieka "Cyber Trójka" zapraszamy w każdy piątek o godzinie 18.10.

(pg)

Czytaj także

Jak ochronić się przed hejterami? GIODO radzi

Ostatnia aktualizacja: 24.08.2013 09:35
- Żeby wytoczyć proces komuś, kto atakuje nas w internecie, potrzebujemy jego danych osobowych. Jeśli nie udostępni ich dostarczyciel usług internetowych, pomóc może GIODO - powiedział w Jedynce dr Wojciech Wiewiórowski, Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Nasze dane osobowe coraz bardziej zagrożone!

Ostatnia aktualizacja: 01.09.2013 12:40
Rząd podpisze ze Stanami Zjednoczonymi umowę o przekazywaniu informacji o klientach banków. Co to oznacza dla nas?
rozwiń zwiń

Czytaj także

Oni wiedzą, gdzie jesteś i z kim rozmawiasz

Ostatnia aktualizacja: 15.10.2013 11:00
Okazuje się, że w dzisiejszym świecie nie możemy być anonimowi. Każdy posiadacz telefonu komórkowego czy użytkownik internetu pozostawia po sobie ślad, który można wykorzystać w biznesie czy śledztwie.
rozwiń zwiń