Urodzinowa Trójka podbiła media

Ostatnia aktualizacja: 04.04.2012 11:40
O 50. urodzinach Programu III Polskiego Radia mówiły w niedzielę główne telewizyjne programy informacyjne, a w prasie ukazało się ostatnio wiele poświęconych Trójce artykułów - czytamy na Press.pl.
Marek Niedźwiecki prowadzi Wiadomości w TVP1, 1.04.2012
Marek Niedźwiecki prowadzi "Wiadomości" w TVP1, 1.04.2012Foto: Fot.: TVP.pl

Tomasz Bartnik-Mazerant, partner w butiku koncepcyjnym Eleven, wylicza  wylicza trzy główne czynniki udanej promocji jubileuszu Trójki. – Po pierwsze, Trójka to marka narodowa. Budzi sympatię znacznie większą niż Telewizja Polska czy Polskie Radio jako całość. Z tą marką właściwie wszystkim jest po drodze: inne media chcą być z Trójką kojarzone, a konkurencyjne stacje nie rywalizują z nią agresywnie – mówi.

– Po drugie, już samo wydarzenie, 50-lecie stacji radiowej, jest na tym rynku wyjątkowe, na dodatek dzień urodzin przypadł w niedzielę, gdy nie ma zbyt wielu newsów, i w prima aprilis, gdy przygotowuje się program trochę lżejszy – wylicza. – A Trójka swoją szansę mistrzowsko wykorzystała. Gdyby doradzali im najwięksi specjaliści od strategii i marketingu, nie wymyśliliby pewnie nic lepszego. Chapeau bas! – kończy Tomasz Bartnik-Mazerant. Więcej na stronie Press.pl.

Od początku roku na temat urodzin Trójki ukazało się 111 publikacji. Ich łączny ekwiwalent reklamowy wyniósł przeszło 2 mln zł.

Zapraszamy także na stronę jubileuszową 50lattrojki.polskieradio.pl, gdzie znajdują się wszelkie informacje o naszych urodzinach!

Zobacz więcej na temat: 50 lat Trójki Trójka POLSKA