Sekret dobrej atmosfery w pracy

Ostatnia aktualizacja: 27.08.2014 07:00
Katarzyna Pruchnicka rozmawiała z dr Joanną Heidtman o rzeczach bliskich, ważnych i codziennych, ale nie do końca łatwych.
Audio
  • Joanna Heidtman o sekrecie dobrej atmosfery w pracy (Trójka)
Sekret dobrej atmosfery w pracy
Foto: Glow Images/East News

Praca zawodowa zajmuje większości z nas 70 proc. czasu w ciągu dnia, od poniedziałku do piątku. Ze współpracownikami spędzamy często, siedząc biurko w biurko, przynajmniej osiem godzin dziennie.

Jak się lubić, jak z uśmiechem witać codziennie rano współpracowników i co zrobić w sytuacjach nam niewygodnych, czyli kluczowych pułapkach jakie mogą na nas czekać w relacjach interpersonalnych w pracy, rozmawiałam z psycholog dr Joanną Heidtman, a także ze słuchaczami.

Zapraszam do wysłuchania audycji "Prawdę mówiąc".

Katarzyna Pruchnicka

Czytaj także

Lepiej przeczekać burzę? Jak mądrze rozwiązywać konflikty

Ostatnia aktualizacja: 03.07.2014 03:34
Co należy zrobić, by rozwiązanie konfliktów było przyjemnością? Odpowiedź na to pytanie zna Richard Bolstad, który był gościem "Klubu Trójki".
rozwiń zwiń

Czytaj także

Biblia minimalisty: uśmiechaj się, oddychaj i zwolnij

Ostatnia aktualizacja: 12.07.2014 04:00
"Minimalista odrzuca pragnienie, by mieć więcej, zdobywać, konsumować i kupować" - pisze na początku "Książeczki minimalisty. Prostego przewodnika szczęśliwego człowieka" Leo Babauta. Czy w dzisiejszych czasach można zupełnie zrezygnować z konsumpcyjnego stylu życia?
rozwiń zwiń