Podsiadło o kampanii Trójki: samego siebie chciałem zaskoczyć

Ostatnia aktualizacja: 07.01.2014 14:00
- W tekście "Zielonego domku" można odnaleźć wiele życiowych rozterek, które wydadzą nam się dziwnie znajome... W spocie szukamy domu, którego nie widać. W życiu często zastanawiamy się nad źródłem problemu i nie możemy go znaleźć, bo… wtapia się w tło - mówi Dawid Podsiadło.
Audio
  • Dawid Podsiadło: siebie samego chciałem zaskoczyć (Do południa/Trójka)
Artur Andrus, Dawid Podsiadło i Zbigniew Zamachowski w reklamie Trójki
Artur Andrus, Dawid Podsiadło i Zbigniew Zamachowski w reklamie TrójkiFoto: Polskie Radio


Jak przyznaje wokalista, praca na planie reklam Trójki nie była prosta... - Co chwilę wybuchaliśmy śmiechem. Nie wiem czy którykolwiek spot powstał bez kilkukrotnego powtarzania przez niepohamowane napady wesołości - wspomina Dawid Podsiadło.

- Zaskakująca, w gombrowiczowskim czyli najlepszym stylu, wyjątkowa, wpisująca się w klimat stacji - tak obserwatorzy i znawcy rynku pisali o kampanii w której pojawili się Artur Andrus, Dawid Podsiadło i Zbigniew Zamachowski. W roku 2013 pojawiły się w telewizji i w internecie 4 reklamy. Czas na kolejne - mówił Michał Nogaś , zapraszając do zobaczenia kolejnych spotów.

Przy okazji premiery spotu "Dudek", przedstawiliśmy też filmik "Zielony domek". - W spocie szukamy domu, którego nie widać. W życiu często zastanawiamy się nad źródłem problemu i nie możemy go znaleźć, bo… wtapia się w tło. Trzeba dokładniej patrzeć, mieć wyczulone także inne zmysły - mówił przewrotnie o tekście Dawid Podsiadło.

ZOBACZ "ZIELONY DOMEK" I POPRZEDNIE REKLAMY TRÓJKI:

Kampania, przygotowana przez Walk Creative, obejmuje telewizję: 15-sekundowe spoty można oglądać na antenach TVP 1 , TVP 2 , TVN , w wybranych kanałach tematycznych TVP, TVN, Polsatu, Discovery oraz z pakietu AT Media. Kampanię telewizyjną wspiera emisja spotów na portalu Interia. Filmiki można także obejrzeć na stronie internetowej Trójki www.trojka.polskieradio.pl oraz na profilach Programu 3 w portalach społecznościowych. Za zakup i planowanie mediów odpowiada Agencja Promocji Polskiego Radia.

"Do południa" na antenie Trójki od poniedziałku do czwartku od godz. 9.00 do 12.00. Program przygotował i prowadził Michał Nogaś

(gs)

Absurdalny humor to dla mnie jedna z najbardziej wartościowych form rozrywki. Były oczywiście momenty improwizacji – atmosfera bardzo sprzyjała rozluźnieniu. Mam nadzieję, że publiczność zareaguje pozytywnie na te spoty – osobiście jestem ogromnym ich fanem i nie mogę się doczekać końcowego efektu. No i mam nadzieję, że odbiorcy potraktują te spoty równie poważnie, jak każdy z nas, uczestniczących w ich tworzeniu!”

Czytaj także

Rusza kampania Trójki. Zobacz niezwykły spot!

Ostatnia aktualizacja: 19.11.2013 10:34
- To było ogromne wyzwanie. Dotyczyło przecież tego, żeby zadowolić słuchaczy. Zadaniem naszej agencji było pokazanie Trójki jako radia inteligentnego, symbolu jakości, potrafiącego promować rzeczy, które są wartościowe - opowiadają o kampanii wizerunkowej Trójki Dariusz Rzontkowski, dyrektor kreatywny Agencji Walk i Tomasz Skorupa, copywriter i Adrian Dmoch, art director.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Nowa reklama Trójki. Andrus, Zamachowski i Podsiadło, czyli taneczny "Koncentrat"

Ostatnia aktualizacja: 26.11.2013 10:30
- W tym spocie zobaczą państwo w jaki sposób tańczą nasi aktorzy. Będzie ukazana niezwykła choreografia. Zwłaszcza zwracam uwagę na sposób przebierania nogami najwyższego z aktorów, Artura Andrusa – zachęca reżyser i jeden z pomysłodawców kampanii Trójki, Dariusz Rzontkowski.
rozwiń zwiń

Czytaj także

"Huta", czyli nowa ognista reklama Trójki

Ostatnia aktualizacja: 03.12.2013 10:00
"Pierze", "Suwaki", "Koncentrat" i... "Huta"! W nowym spocie reklamowym Trójki Artur Andrus, Zbigniew Zamachowski i Dawid Podsiadło znowu razem zaśpiewali. Tym razem w studiu nagrań było naprawdę ogniście...
rozwiń zwiń

Czytaj także

Andrus, Zamachowski i Podsiadło nie wytrzymali!

Ostatnia aktualizacja: 07.01.2014 10:35
Tego już było za wiele dla Artura Andrusa, Zbigniewa Zamachowskiego i Dawida Podsiadło. Artyści biorący udział w nieprzewidywalnej kampanii Trójki na planie kolejnej reklamy nie byli w stanie powstrzymać śmiechu...
rozwiń zwiń