X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Zwiastuny, czyli filmy w pigułce

Ostatnia aktualizacja: 01.07.2015 16:54
Nie mogą trwać dłużej niż 2 minuty i 30 sekund, bywają szczere lub nieszczere, mają swoich przeciwników i zagorzałych fanów - zwiastuny filmowe.
Audio
  • Zwiastuny, czyli filmy w pigułce (Do południa/Trójka)
Co przyciąga widzów do kin? Zainteresowanie kinematografią, poszukiwanie rozrywki, głód kultury i... zwiastuny filmowe
Co przyciąga widzów do kin? Zainteresowanie kinematografią, poszukiwanie rozrywki, głód kultury i... zwiastuny filmoweFoto: flickr/Robert Agthe

O ich historii i tajemnicach opowiada w audycji "Do południa" krytyk filmowy Łukasz Muszyński. Gość Katarzyny Borowieckiej zdradza słuchaczom Trójki, czym powinien charakteryzować się zwiastun idealny i jakie sztuczki stosują producenci "filmowych reklam".

- Często zwiastuny są tak świetnie zmontowane, że jesteśmy przygotowani na doskonały film, a potem idziemy do kina i okazuje się, że jest zupełnie odwrotnie - mówi krytyk i podaje przykład potwierdzający wygłoszoną opinię.

Są zwiastuny, które wywołują burze wśród kinomanów, są takie, po emisji których pojawiają się recenzje filmów, i takie, które zdradzają istotne elementy fabuły. Są też zwiastuny szczere i zwiastuny, którym ze szczerością nie po drodze. O nich wszystkich usłyszymy w audycji.

***

Tytuł audycji: Do południa
Prowadzi: Katarzyna Borowiecka
Gość: Łukasz Muszyński (krytyk filmowy, portal filmweb.pl)
Data emisji: 1.07.2015
Godzina emisji: 10.20

iwo/mp

Czytaj także

Bajki Disneya: słodkie czy przesłodzone?

Ostatnia aktualizacja: 02.04.2015 17:46
- Dobrze znane historie, grzeczne bohaterki, fantastyczne kostiumy - czy współczesne produkcje Disneya warte są uwagi?
rozwiń zwiń

Czytaj także

Uwaga spoiler!

Ostatnia aktualizacja: 18.06.2015 14:23
Co łączy "Gwiezdne wojny", "Nagi instynkt" i serial "Lost"? Widzowie wymienionych produkcji padli ofiarą twórców spoilerów.
rozwiń zwiń