Rusza kampania Trójki. Zobacz niezwykły spot!

Ostatnia aktualizacja: 19.11.2013 10:34
- To było ogromne wyzwanie. Dotyczyło przecież tego, żeby zadowolić słuchaczy. Zadaniem naszej agencji było pokazanie Trójki jako radia inteligentnego, symbolu jakości, potrafiącego promować rzeczy, które są wartościowe - opowiadają o kampanii wizerunkowej Trójki Dariusz Rzontkowski, dyrektor kreatywny Agencji Walk i Tomasz Skorupa, copywriter i Adrian Dmoch, art director.
Audio
  • Rusza kampania Trójki. Zobacz niezwykły spot! (Trójka do południa/Trójka)
Rusza kampania Trójki. Zobacz niezwykły spot
Foto: mat.promocyjne

- Staraliśmy się zróżnicować pomysły, tak aby jeden był bardziej społeczny, drugi bardziej absurdalny. Zaczynamy od 125 proc., a kończymy na 418 procentach, absolutnie nie chcemy schodzić poniżej stu - mówi Tomasz Skorupa w "Do południa".

- Na zdjęciu widzimy rywalizujących mężczyzn. Na tym opiera się koncepcja tego filmu. Chcieliśmy za pomocą metafory, czyli gęsi i pierza oddać taką rywalizację - dodaje Rzontkowski. Panowie zaraz uspokajają: gęsi nie ucierpiały w tym spocie, bo są sztuczne!

- Chcielibyśmy, żeby każdy nasz film przedstawiał inny rodzaj absurdu. Jeśli chodzi o gęsi to jest to wybitnie wizualny gag - twierdzi dyrektor Rzontkowski.

A jak poradzili sobie aktorzy? Wyśmienicie. - To wspaniali aktorzy. Musieli w krótkim czasie wcielić się w kilka różnych ról. W wielu przypadkach także zaimprowizować niektóre rzeczy. Naprawdę spadaliśmy z krzeseł ze śmiechu! Dawid Podsiadło zaskoczył nas możliwościami improwizacyjnymi. Artur Andrus niezwykłą godnością, z jaką przedstawia każdy z naszych numerów. Zbigniew Zamachowski w każdym momencie potrafił dać od siebie co najmniej dwa razy tyle niż było w scenariuszu - opowiadają autorzy kampanii wizerunkowej.

Audycję "Do południa” przygotował i prowadził Michał Nogaś.

Na audycję "Do południa" zapraszamy od poniedziałku do czwartku od godz. 9.00 do 12.00.

Czytaj także

20. Top Wszech Czasów. Ostatnie godziny głosowania!

Ostatnia aktualizacja: 18.12.2013 14:00
Głosowanie na 20. Top Wszech Czasów trwa do 30 grudnia, do godz. 12.00. Słuchacze mogą głosować na 33 utwory. Czy ponadczasowy przebój grupy Dire Straits "Brothers in Arms" utrzyma prowadzenie? Wyniki poznamy 1 stycznia 2014.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Słuchacze w "Trójce do potęgi"! Znamy laureatów konkursu!

Ostatnia aktualizacja: 07.11.2013 16:30
Spektakl "Trójka do potęgi" wraca na afisz. 16 grudnia przedstawienie będzie wystawione w Sali Kongresowej PKiN. Nowością będą m.in. dwie role obsadzone przez słuchaczy Trójki w specjalnym konkursie.
rozwiń zwiń

Czytaj także

"Diament Trójki" dla Randy Crawford

Ostatnia aktualizacja: 08.11.2013 18:20
W tym roku mija 25 lat, od kiedy Trójka rozpoczęła transmisje koncertów z udziałem publiczności. Z okazji jubileuszu w Warszawie wystąpiła Randy Crawford z Joe Sample Trio. Program 3 uhonorował artystkę specjalną nagrodą – "Diamentem Trójki". - Teraz jestem poślubiona Warszawie - żartowała artystka odbierając wyróżnienie.
rozwiń zwiń