Nowa kampania Trójki. Zobacz kolejny spot!

Ostatnia aktualizacja: 20.11.2013 09:25
- Propozycja wzięcia udziału w kampanii Trójki była dla mnie ogromnym zaszczytem. Trójkę odkryłem stosunkowo niedawno, ale bardzo ją lubię! Zobaczyłem scenariusz i z miejsca się zakochałem - mówi Dawid Podsiadło, który wystąpił w zaskakujących filmach reklamowych...
Nowa kampania Trójki. Zobacz kolejny spot

- Absurdalny humor to dla mnie jedna z najbardziej wartościowych form rozrywki. Były oczywiście momenty improwizacji – atmosfera bardzo sprzyjała rozluźnieniu. Mam nadzieję, że publiczność zareaguje pozytywnie na te spoty – osobiście jestem ogromnym ich fanem i nie mogę się doczekać końcowego efektu. No i mam nadzieję, że odbiorcy potraktują te spoty równie poważnie, jak każdy z nas, uczestniczących w ich tworzeniu! - mówi artysta.

Rusza kampania Trójki. Zobacz niezwykły spot!

Kreacja, wpisująca się w Trójkowy klimat, zwraca uwagę absurdalnym, purnonsensowym poczuciem humoru. 15-sekundowe spoty telewizyjne mają ciekawy scenariusz, a ich bezcenną wartością jest zaskakująca improwizacja bohaterów. W filmach wykorzystano bowiem wizerunki artystów związanych z Trójką - dziennikarza Programu 3 Artura Andrusa , młodego, zdolnego wokalisty, laureata nagrody muzycznej "Mateusz Trójki" Dawida Podsiadło oraz aktora Zbigniewa Zamachowskiego.

- To zadanie było dla nas ogromnym wyzwaniem. I wydawało nam się, że ta poprzeczka jest zawieszona bardzo wysoko – mówią autorzy kampanii, Dariusz Rzontkowski, Tomasz Skorupa i Adrian Dmoch z agencji Walk Creative. – Ale nastąpiła bardzo fajna rzecz, która rzadko się zdarza – w pewnym momencie, w jednym miejscu, w jednym czasie, spotykają się ciekawe osobowości i potrafią maksymalnie wykorzystać tę chwilę. Aktorzy, zaproponowani przez Trójkę, dawali z siebie absolutnie wszystko, zadanie mieli bowiem bardzo trudne i poradzili sobie z nim doskonale – naprawdę, pospadaliśmy z krzeseł! Mamy w tych filmach takie momenty, ujęcia, których nigdy nie wymyślilibyśmy sami - dodają twórcy.

Kampania obejmie telewizję: 15-sekundowe spoty pojawią się na antenach TVP 1, TVP 2, TVN, w wybranych kanałach tematycznych TVP, TVN, Polsatu, Discovery oraz z pakietu AT Media. Kampanię telewizyjną wesprze emisja spotów na portalu Interia. Filmiki będzie można także obejrzeć na stronie internetowej Trójki www.trojka.polskieradio.pl oraz na profilach Programu 3 w portalach społecznościowych. Za zakup i planowanie mediów odpowiada Agencja Promocji Polskiego Radia. Pierwsza odsłona kampanii potrwa do końca grudnia br.

Absurdalny humor to dla mnie jedna z najbardziej wartościowych form rozrywki. Były oczywiście momenty improwizacji – atmosfera bardzo sprzyjała rozluźnieniu. Mam nadzieję, że publiczność zareaguje pozytywnie na te spoty – osobiście jestem ogromnym ich fanem i nie mogę się doczekać końcowego efektu. No i mam nadzieję, że odbiorcy potraktują te spoty równie poważnie, jak każdy z nas, uczestniczących w ich tworzeniu!”

Czytaj także

Trójka, jakiej nie znacie. Ruszyło odliczanie!

Ostatnia aktualizacja: 19.11.2013 07:33
To nie będzie zwykła kampania. Artur Andrus, Zbigniew Zamachowski i Dawid Podsiadło wzięli udział w wyjątkowej superprodukcji. Ujawniamy szczegóły.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Rusza kampania Trójki. Zobacz niezwykły spot!

Ostatnia aktualizacja: 19.11.2013 10:34
- To było ogromne wyzwanie. Dotyczyło przecież tego, żeby zadowolić słuchaczy. Zadaniem naszej agencji było pokazanie Trójki jako radia inteligentnego, symbolu jakości, potrafiącego promować rzeczy, które są wartościowe - opowiadają o kampanii wizerunkowej Trójki Dariusz Rzontkowski, dyrektor kreatywny Agencji Walk i Tomasz Skorupa, copywriter i Adrian Dmoch, art director.
rozwiń zwiń