Nowa reklama Trójki. Andrus, Zamachowski i Podsiadło, czyli taneczny "Koncentrat"

  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Mail
Nowa reklama Trójki. Andrus, Zamachowski i Podsiadło, czyli taneczny "Koncentrat"
Zdolności taneczne Artura Andrusa, Dawida Podsiadło i Zbigniewa Zamachowskiego sprawdziliśmy w spocie "Koncentrat" Foto: PR

- W tym spocie zobaczą państwo w jaki sposób tańczą nasi aktorzy. Będzie ukazana niezwykła choreografia. Zwłaszcza zwracam uwagę na sposób przebierania nogami najwyższego z aktorów, Artura Andrusa – zachęca reżyser i jeden z pomysłodawców kampanii Trójki, Dariusz Rzontkowski.

Posłuchaj

Dariusz Rzontkowski o kulisach powstawania spotów reklamowych Trójki (Do południa/ Trójka)
+
Dodaj do playlisty
+

Nowa kampania Trójki zwraca uwagę absurdalnym, purnonsensowym poczuciem humoru, a jej bezcenną wartością jest zaskakująca improwizacja bohaterów. W filmach wystąpili bowiem artyści związani z Trójką - dziennikarz Programu 3 Artur Andrus , młody, zdolny wokalisty, laureata nagrody muzycznej "Mateusz Trójki" Dawid Podsiadło oraz aktor Zbigniew Zamachowski. Dotąd zaprezentowaliśmy dwa filmy z kampanii: "Suwak" oraz "Pierze".

Trzeci spot to "Koncentrat":

Artur Andrus przyznał odważnie, że tracił przytomność po każdym wykonaniu nagranego w spocie "Koncentrat” utworu. - To było zadanie karkołomne, a scena była wręcz akrobatyczna, bo trzeba było jednocześnie śpiewać, wybijać sobie rytm i iść. A ja nie umiem łączyć zbyt wielu rzeczy – mówił Artur Andrus.

A jak nagrywanie trzeciego spotu wspomina Dawid Podsiadło? – Melodia do "Koncentratu” została nam podana, więc to była jedna z prostszych scen do nakręcenia. Było bardzo fajne i też bardzo absurdalnie – śmiał się muzyk.

Zbigniew Zamachowski wyznał natomiast, że dla niego najtrudniejsze było… opanowanie tekstu – Wstyd powiedzieć, ale jednak. Bo tekst jest niezwykłą sublimacją poczucia humoru, abstrakcji i treści najwyższych, o których pewnie mi nie wiadomo, a które bez wątpienia tam są – powiedział aktor.

ZOBACZ POPRZEDNIE SPOTY REKLAMOWE TRÓJKI:

- To zadanie było dla nas ogromnym wyzwaniem. I wydawało nam się, że ta poprzeczka jest zawieszona bardzo wysoko – opowiadali wcześniej autorzy kampanii: Dariusz Rzontkowski, Tomasz Skorupa i Adrian Dmoch z agencji Walk Creative.

Kampania obejmuje telewizję: 15-sekundowe spoty można oglądać na antenach TVP 1 , TVP 2 , TVN , w wybranych kanałach tematycznych TVP, TVN, Polsatu, Discovery oraz z pakietu AT Media. Kampanię telewizyjną wspiera emisja spotów na portalu Interia. Filmiki można także obejrzeć na stronie internetowej Trójki www.trojka.polskieradio.pl oraz na profilach Programu 3 w portalach społecznościowych. Za zakup i planowanie mediów odpowiada Agencja Promocji Polskiego Radia. Pierwsza odsłona kampanii potrwa do końca grudnia br.

Absurdalny humor to dla mnie jedna z najbardziej wartościowych form rozrywki. Były oczywiście momenty improwizacji – atmosfera bardzo sprzyjała rozluźnieniu. Mam nadzieję, że publiczność zareaguje pozytywnie na te spoty – osobiście jestem ogromnym ich fanem i nie mogę się doczekać końcowego efektu. No i mam nadzieję, że odbiorcy potraktują te spoty równie poważnie, jak każdy z nas, uczestniczących w ich tworzeniu!”

Polecane