"Huta", czyli nowa ognista reklama Trójki

Ostatnia aktualizacja: 03.12.2013 10:00
"Pierze", "Suwaki", "Koncentrat" i... "Huta"! W nowym spocie reklamowym Trójki Artur Andrus, Zbigniew Zamachowski i Dawid Podsiadło znowu razem zaśpiewali. Tym razem w studiu nagrań było naprawdę ogniście...
Audio
  • Zbigniew Zamachowski wspomina pracę na planie "Huty" (Do południa/ Trójka)
Na planie spotu Huta po raz kolejny spotkali się Artur Andrus, Zbigniew Zamachowski i Dawid Podsiadło
Na planie spotu "Huta" po raz kolejny spotkali się Artur Andrus, Zbigniew Zamachowski i Dawid Podsiadło Foto: K. Goleniewska

- Trzeba było żywym ogniem operować w studiu radiowym – wspomina pracę na planie "Huty” Zbigniew Zamachowski. - Konstrukcja zaczęła płonąć i wiadomo było, że to ostatni dubel - dodaje Artur Andrus.

Kampania Trójki zwraca uwagę absurdalnym, purnonsensowym poczuciem humoru, a jej bezcenną wartością jest zaskakująca improwizacja bohaterów. W filmach wystąpili bowiem artyści związani z Trójką - dziennikarz Programu 3 Artur Andrus , młody wokalista, laureat nagrody muzycznej "Mateusz Trójki" Dawid Podsiadło oraz aktor Zbigniew Zamachowski. Dotąd zaprezentowaliśmy trzy filmy z kampanii: "Suwak", "Pierze" oraz "Koncentrat" .

- To zadanie było dla nas ogromnym wyzwaniem. I wydawało nam się, że ta poprzeczka jest zawieszona bardzo wysoko – opowiadali wcześniej autorzy kampanii : Dariusz Rzontkowski, Tomasz Skorupa i Adrian Dmoch z agencji Walk Creative .

ZOBACZ POPRZEDNIE SPOTY REKLAMOWE TRÓJKI:

Kampania obejmuje telewizję: 15-sekundowe spoty można oglądać na antenach TVP 1 , TVP 2 , TVN , w wybranych kanałach tematycznych TVP, TVN, Polsatu, Discovery oraz z pakietu AT Media. Kampanię telewizyjną wspiera emisja spotów na portalu Interia. Filmiki można także obejrzeć na stronie internetowej Trójki www.trojka.polskieradio.pl oraz na profilach Programu 3 w portalach społecznościowych. Za zakup i planowanie mediów odpowiada Agencja Promocji Polskiego Radia. Pierwsza odsłona kampanii potrwa do końca grudnia br.

Absurdalny humor to dla mnie jedna z najbardziej wartościowych form rozrywki. Były oczywiście momenty improwizacji – atmosfera bardzo sprzyjała rozluźnieniu. Mam nadzieję, że publiczność zareaguje pozytywnie na te spoty – osobiście jestem ogromnym ich fanem i nie mogę się doczekać końcowego efektu. No i mam nadzieję, że odbiorcy potraktują te spoty równie poważnie, jak każdy z nas, uczestniczących w ich tworzeniu!”

Czytaj także

Trójka, jakiej nie znacie. Ruszyło odliczanie!

Ostatnia aktualizacja: 19.11.2013 07:33
To nie będzie zwykła kampania. Artur Andrus, Zbigniew Zamachowski i Dawid Podsiadło wzięli udział w wyjątkowej superprodukcji. Ujawniamy szczegóły.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Rusza kampania Trójki. Zobacz niezwykły spot!

Ostatnia aktualizacja: 19.11.2013 10:34
- To było ogromne wyzwanie. Dotyczyło przecież tego, żeby zadowolić słuchaczy. Zadaniem naszej agencji było pokazanie Trójki jako radia inteligentnego, symbolu jakości, potrafiącego promować rzeczy, które są wartościowe - opowiadają o kampanii wizerunkowej Trójki Dariusz Rzontkowski, dyrektor kreatywny Agencji Walk i Tomasz Skorupa, copywriter i Adrian Dmoch, art director.
rozwiń zwiń