X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Trójka z pierwszą odsłoną kampanii w Warszawie i innych dużych ośrodkach

Ostatnia aktualizacja: 18.04.2018 14:46
Ruszyła, przygotowana przez Agencję Promocji Polskiego Radia, kampania radiowej Trójki.
Zdjęcie ilustracyjne
Zdjęcie ilustracyjneFoto: Małgorzata Sas/PR

Marek Niedźwiecki Marek Niedźwiecki

Począwszy od 16 kwietnia, przez miesiąc, dokładnie na 114 autobusach kursujących w największych ośrodkach miejskich w Polsce, 108 ekranach LCD w 54 autobusach w Warszawie oraz 27 cityligtach w stolicy (podświetlanych tablicach ogłoszeniowych na przystankach) zobaczyć będzie można wielu z najbardziej znanych dziennikarzy Programu 3 Polskiego Radia.

Hasłem przewodnim akcji jest "Zapraszamy do Trójki", a firmują ją swoim wizerunkiem: Piotr Baron, Anna Gacek, Piotr Metz, Marek Niedźwiecki, Michał Olszański, Piotr StelmachKuba Strzyczkowski i Hirek Wrona.

Spośród wspomnianych 114 autobusów (z oklejonym reklamą tyłem) aż 50 poruszać się będzie po Warszawie, 42 na terenie Górnośląskiego Okręgu Przemysłowego, a 22 po Trójmieście. Dodatkowo tylko w Warszawie na 108 ekranach LCD w 54 autobusach będzie wyświetlana 15-sekundowa reklama w formie planszy. A wreszcie postery dziennikarzy Trójki pojawią się na 27 citylightach na przystankach w Warszawie. Kampania outdoorowa potrwa do 15 maja.

Głównym założeniem pierwszej, trwającej właśnie części planowanych działań marketingowych jest zwrócenie uwagi wiernych odbiorców Programu, że Trójka to antena prezentująca niezmiennie wysoki poziom autorskich audycji muzycznych. Kampania wykorzystuje wizerunek wspomnianych, najpopularniejszych dziennikarzy, od lat związanych z anteną.