X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

"Muzykami nie jesteśmy, ale gramy najlepiej w Polsce". Kampania Trójki

Ostatnia aktualizacja: 18.06.2018 13:00
Ruszyła, przygotowana przez Agencję Promocji Polskiego Radia, kampania radiowej Trójki. Spot, w którym występują dziennikarze Programu 3 Polskiego Radia, emitowany jest w telewizji, w kinach i w internecie.

Kreacja powstała na podstawie scenariusza i w reżyserii Dariusza Rzontkowskiego z Agencji Huta 19 im. Joachima Fersengelda. W spocie zrealizowanym w Muzycznym Studiu im. Agnieszki Osieckiej udział wzięli dziennikarze radiowej Trójki: Anna Gacek, Agnieszka Szydłowska, Piotr Baron, Marcin Łukawski, Michał Margański, Piotr Metz, Marek Niedźwiecki, Piotr Stelmach, Hirek Wrona oraz Wojciech Mann, w roli lektora. Nad zespołem próbuje artystycznie zapanować Michał Klauza – dyrektor artystyczny Polskiej Orkiestry Radiowej. Jednak dopiero muzycy POR w mistrzowski sposób grają jingle radiowej Trójki.

W trakcie trwania kampanii zostaną wykorzystane właśnie takie, nacechowane charakterystycznym Trójkowym humorem spoty, które mają zwrócić uwagę na niezmiennie wysoki od lat poziom muzyki prezentowanej na antenie Programu 3 Polskiego Radia.

Kolejna, trzecia już odsłona kampanii, zaplanowana jest na jesień.

Czytaj także

Trójka z pierwszą odsłoną kampanii w Warszawie i innych dużych ośrodkach

Ostatnia aktualizacja: 18.04.2018 14:46
Ruszyła, przygotowana przez Agencję Promocji Polskiego Radia, kampania radiowej Trójki.
rozwiń zwiń