Polskie Radio w czołówce opiniotwórczych mediów

Ostatnia aktualizacja: 19.03.2021 16:40
Awans o dwa miejsca Polskiego Radia 24, stała mocna pozycja radiowej Jedynki oraz wzrost cytowalności Programu 3 umocniły Polskie Radio na trzecim miejscu wśród najbardziej opiniotwórczych stacji radiowych w Polsce. W lutym br. na programy te powołano się łącznie aż 1472 razy.
Zdjęcie ilustracyjne
Zdjęcie ilustracyjneFoto: shutterstock.com/ivan_kislitsin
Polskie Radio 1200.jpg
MOC RADIO - nowa inicjatywa Polskiego Radia i Rozgłośni Regionalnych

W najnowszym zestawieniu "Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce" z lutego 2021 r. Polskie Radio 24 zajęło 3. miejsce, za RMF FM i Radiem Zet, wyprzedzając Radio Puls i TOK FM. Ogólnopolska, całodobowa antena informacyjna Polskiego Radia z 764 cytowaniami awansowała o dwa miejsca względem stycznia 2021 r.

Na radiową Jedynkę powoływano się w innych mediach 532 razy. W rankingu awansowały tylko trzy stacje, w tym również Program 3 Polskiego Radia, który wskoczył o jedną pozycję wyżej, zajmując 8. miejsce. Liczba cytowań Trójki wzrosła w lutym o 8,6 proc. względem poprzedniego miesiąca.

***

Polskie Radio jest największym publicznym nadawcą radiowym w Polsce. Emituje autorskie audycje muzyczne, programy publicystyczne, popularnonaukowe, edukacyjne, społeczne, rozrywkowe, familijne, religijne oraz słuchowiska i reportaże. Posiada pięć ogólnopolskich Programów - Jedynkę, Dwójkę, Trójkę, Polskie Radio 24 oraz Polskie Radio dla Zagranicy, a przez internet, aplikacje i w systemie DAB+ nadaje: Czwórkę, Polskie Radio Dzieciom, Polskie Radio Chopin i Polskie Radio Kierowców. Portal polskieradio.pl publikuje codziennie najważniejsze wiadomości z kraju i ze świata oraz udostępnia unikatowe serwisy specjalne, materiały archiwalne i multimedia.

pb