X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

8,8 procent rynku dla Trójki!

Ostatnia aktualizacja: 09.03.2011 16:18
Program 3 Polskiego Radia po raz kolejny bije własne rekordy słuchalności. W ostatnich badaniach widać wzrost zarówno udziału w czasie słuchania jak i zasięgu dziennego.
Audio

Po raz pierwszy w historii badań Trójka osiągnęła 8,8% udziału w rynku i 9,6% zasięgu dziennego.

Według najnowszych badań Radio Track KBR, MillwardBrown SMG/KRC grudzień 2010 – luty 2011 w ogólnej grupie słuchaczy pomiędzy 15 a 75 rokiem życia zasięg dzienny wzrósł o 1,2 pkt proc. w porównaniu z tym samym okresem rok temu. Udział w czasie słuchania wzrósł natomiast o 1,4 pkt proc. w porównaniu do badania przeprowadzonego w analogicznym okresie ubiegłego roku.

Dziękujemy wszystkim naszym Słuchaczom!

Zobacz więcej na temat: Trójka POLSKA