8,8 procent rynku dla Trójki!

Ostatnia aktualizacja: 09.03.2011 16:18
Program 3 Polskiego Radia po raz kolejny bije własne rekordy słuchalności. W ostatnich badaniach widać wzrost zarówno udziału w czasie słuchania jak i zasięgu dziennego.

Po raz pierwszy w historii badań Trójka osiągnęła 8,8% udziału w rynku i 9,6% zasięgu dziennego.

Według najnowszych badań Radio Track KBR, MillwardBrown SMG/KRC grudzień 2010 – luty 2011 w ogólnej grupie słuchaczy pomiędzy 15 a 75 rokiem życia zasięg dzienny wzrósł o 1,2 pkt proc. w porównaniu z tym samym okresem rok temu. Udział w czasie słuchania wzrósł natomiast o 1,4 pkt proc. w porównaniu do badania przeprowadzonego w analogicznym okresie ubiegłego roku.

Dziękujemy wszystkim naszym Słuchaczom!

Zobacz więcej na temat: Trójka POLSKA