Trójka laureatką "Superbrands 2013"
2012-11-06, 14:11 | aktualizacja 2012-11-07, 10:11
Marka "Trójka” została uznana za jedną z najsilniejszych na polskim rynku w kategorii "stacje radiowe i TV”. Program 3 Polskiego Radia otrzymał tym samym tytuł "Superbrand 2013”.
Posłuchaj
Tytuł "Superbrands” przyznawany jest na całym świecie od 17 lat. Jest on prestiżowym wyróżnieniem dla marek biznesowych, które konsekwentnie budują swoją siłę na rynku. W tym roku w Polsce po raz siódmy wyłoniono zwycięzców. Średnia ocen wymagana do uzyskania Certyfikatu Business Superbrand została podwyższona, tym samym wyróżnienie stało się jeszcze bardziej elitarne.
W tegorocznej edycji Superbrands na liście marek, przedstawionych do oceny, znalazły się 1863 marki konsumenckie w 30 kategoriach, które następnie przeszły dwuetapowy Proces Certyfikacji, składający się z badania konsumenckiego przeprowadzonego na próbie 15 000 respondentów oraz oceny eksperckiej prezentowanych marek przez przedstawicieli Rady Marek.
Marki, które zdobyły prawo do posługiwania się Superbrands 2013 cechują: silna obecność na polskim rynku, produkty i usługi wysokiej jakości oraz siła wizerunkowa.
Przyznany Trójce tytuł "Superbrand” potwierdził, że stacja należy do grona najsilniejszych wizerunkowo marek na polskim rynku. W 2012 r. Program 3 otrzymał także m.in. tytuł "Rozgłośni Roku” w corocznym raporcie "Nadawcy Roku”, publikowanym przez branżowy miesięcznik "Media & Marketing Polska”, a także drugie miejsce w badaniu "Top Marka”, organizowanym przez miesięcznik "Press” i agencję informacyjną "PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”.