X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

"Powiększenie" i jubileusze w świecie mody

Ostatnia aktualizacja: 27.07.2013 18:15
W wakacje 1988 roku, na lotnisku JFK w Nowym Jorku rozpoczęła się jedna z najbardziej imponujących karier w świecie mody. To tam szefowa agencji modelek zaczepiła młodziutką Kate Moss. Reszta, jak to mówią, jest historią.
Audio
  • Piotr Zachara o fenomenie Kate Moss (Powiększenie/ Trójka)
  • Lou Doillon wyjaśnia dlaczego tak bardzo kocha modę (Powiększenie/ Trójka)
  • Lidia Kalita (dyrektor kreatywna marki Simple Creative Products) jak w 20 lat stworzyć małe imperium (Powiększenie/ Trójka)
Lou Doillon
Lou DoillonFoto: Flickr/ Vincent Roche, lic.CC

To już 25 lat pracy Kate. Nie obyło się bez kontrowersji, skandali i potknięć. Ale po drodze powstały tysiące niezapomnianych zdjęć. Kate jest twarzą ostatnich 25 lat. O jej fenomenie rozmawialiśmy z Piotrem Zacharą.

Na swoje 30 urodziny, jedna z francuskich ikon stylu, bezsprzecznie jedna z najlepiej ubranych kobiet świata, Lou Doillon, sprawiła sobie piękny prezent, debiutancką płytę "Places". Ale w "Powiększeniu" oczywiście opowiadała o tym, dlaczego tak bardzo kocha modę.

A na koniec o pięknym polskim jubileuszu. Od dzianinowego swetra po kilkadziesiąt sklepów i tysiące wiernych klientów. Z Lidią Kalitą, dyrektor kreatywną marki Simple Creative Products, rozmawialiśmy o tym, jak w 20 lat stworzyć małe imperium.

Zapraszamy do wysłuchania rozmów. Audycję przygotowała i prowadziła Anna Gacek.

"Powiększenia" można słuchać w niedzielę po 11.05. Zapraszamy!

P.S. Wszystko o czym mówimy, zobaczycie tu: www.facebook.com/powiekszenie.w.trojce

Zobacz więcej na temat: moda MUZYKA

Czytaj także

Powiększenie... na stadionie

Ostatnia aktualizacja: 19.05.2013 12:57
Tam nas jeszcze nie było!
rozwiń zwiń

Czytaj także

Zajrzyj za kulisy pokazów mody. Nick Knight w Trójce

Ostatnia aktualizacja: 09.06.2013 11:50
Gdy w 2000 roku Nick Knight założył SHOWstudio, multimedialną platformę poświęconą modzie, zmienił - raz na zawsze - sposób pokazywania elitarnej dotąd sztuki.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Łukasz Jemioł: moda, to wyrażanie siebie na co dzień

Ostatnia aktualizacja: 30.06.2013 18:21
Gościem audycji "Powiększenie” był m.in. projektant Łukasz Jemioł, który stworzył świetnie przyjętą linię ubrań Basic.
rozwiń zwiń