X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Pokolenie Y jest odporne na reklamę? Nie każdą

Ostatnia aktualizacja: 25.04.2013 14:53
Członkowie pokolenia y od dziecka byli bombardowani reklamami. Jednak, a może właśnie dlatego, nie są łatwym celem dla reklamodawców. Jak walczyć o ich uwagę?
Audio
  • Młodzież jest odporna na reklamę (Pokolenie Y/Trójka)
Pokolenie Y jest odporne na reklamę? Nie każdą
Foto: Glow Images/East News

Prof. Marzanna Witek-Hajduk (Szkoła Główna Handlowa) twierdzi, że pokolenie y stanowi taką grupę docelową, która wymaga szczególnej troski. - Trudno skoncentrować ich uwagę na dłużej. Są mniej wrażliwi na spoty reklamowe, dlatego, że od małego byli otoczeni markami, reklamą i pewien stan dobrobytu jest dla nich stanem normalnym - wyjaśnia.

Przekaz reklamowy trafiający do pokolenia y, powinien, zdaniem profesor, odwoływać się do emocji. Rozmówczyni Gabrieli Darmetko mówi, że tradycyjna reklama nie przemawia do tej grupy, ale różne formy reklamy internetowej, szczególnie interaktywnej, już tak. - Ich trzeba wciągać w dialog z marką, produktem - przekonuje.

Na kolejne spotkanie z "Pokoleniem Y" zapraszamy w czwartek o godzinie 11.35.

Zobacz więcej na temat: młodzież Pokolenie Y reklama

Czytaj także

"Pokolenie Y" spełnia marzenia w internecie

Ostatnia aktualizacja: 07.03.2013 14:00
Internet dał nam wolność. Karierę możemy zrobić dzięki sieci. Panowie w garniturach i wielkie korporacje nie są już niezbędne. - Jeżeli chodzi o modę i projektowanie, to wszystko zmieniły portale społecznościowe - mówi Melania Baranowska.
rozwiń zwiń

Czytaj także

"Pokolenie Y" - bycie offline jak wykluczenie?

Ostatnia aktualizacja: 14.03.2013 13:05
- Strach przed odcięciem internetu (FOMO) to problem z akceptacją braku kontroli, bo odcięcie od informacji powoduje, że nie wiemy, co się dzieje, co robią nasi znajomi - mówi psycholog Katarzyna Kucewicz.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Młodym nie wystarcza płaca minimalna

Ostatnia aktualizacja: 08.04.2013 12:43
Z badania firmy Deloitte wynika, że 55 proc. młodych Polaków ocenia sytuację na rynku pracy jako złą. Nie przekłada się to jednak na skromniejsze oczekiwania względem pracodawców. W pierwszej pracy młody Polak chce zarabiać 2,8 tys.zł
rozwiń zwiń