X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Jak brzmi w Europie współczesna muzyka klasyczna?

Ostatnia aktualizacja: 11.12.2013 12:48
Wprawdzie na okładkach pism, na których były niegdyś zdjęcia Benjamina Brittena, dziś jest Bono, jednak liczba słuchaczy Stockhausena czy Góreckiego idzie w miliony.
Karlheinz Stockhausen, zdjęcie z 1991 roku
Karlheinz Stockhausen, zdjęcie z 1991 rokuFoto: Kathinka Pasveer/Wikipedia/CC

Muzyka klasyczna jest jednym z najważniejszych źródeł europejskiej tożsamości. Przecież hymn zjednoczonej Europy to Beethovenowska "Oda do radości".

Muzyka klasyczna jest otaczana w Europie opieką. Istnieją liczne i rozbudowane formy mecenatu muzycznego: szkolnictwo, festiwale, opery i filharmonie, system zamówień, festiwale, rozgłośnie radiowe, stacje telewizyjne, wytwórnie płytowe, piśmiennictwo muzyczne. I nie chodzi wyłącznie o Bacha czy Chopina.

Wprawdzie na okładkach pism, na których były niegdyś zdjęcia Benjamina Brittena, dziś jest Bono, jednak liczba słuchaczy Stockhausena czy Góreckiego idzie w miliony.

Jak brzmi w Europie współczesna muzyka klasyczna? O tym dziś w Europejskim Klubie Trójki.

Zapraszam na spotkanie z Michałem Mendykiem, krytykiem i producentem muzycznym.

Na "Klub Trójki" w ramach projektu Euranet Plus zapraszam w środę, 11 grudnia, o godz. 21.05.

Dariusz Bugalski