X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Co i za ile kupują młodzi ludzie?

Ostatnia aktualizacja: 07.04.2014 12:04
Nastolatki maja coraz więcej własnych pieniędzy i coraz więcej kupują. Młodzi ludzie wydają od 150 do kilkuset złotych miesięcznie - mówi dr Paweł de Pourbaix z Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.
Audio
  • Co i za ile kupują młodzi ludzi? (Obieg otwarty/Trójka)
Co i za ile kupują młodzi ludzie?
Foto: Glow Images/East News

- Młodzież coraz częściej podejmuje pracę zarobkową, dostaje kieszonkowe, ma także wiele innych okazji do tego, żeby dostawać pieniądze - zauważa. Jednocześnie, jak przyznaje, młody człowiek nie jest łatwym klientem, bo jest chimeryczny i bardzo łatwo zmienia zdanie. - Młodzież szybko także podąża za technologią i jest bardzo wymagająca. Posiada duży zasób informacji, a jej rozeznanie wśród marek jest wręcz doskonałe - podkreśla gość Trójki.

Naukowiec przekonywał, że jest jednak sposób na dotarcie do tej grupy klientów. - Młodzi ludzie lubią żyć w przekonaniu, że coś jest dedykowane dla nich, bądź dana marka podsiada atrybuty charakterystyczne dla tej grupy nabywców. Bo coś jest odważne, nowoczesne czy na topie - mówił.

Według gościa Trójki wpływ na decyzje zakupowe młodzieży, jeśli produkty są drogie, nadal mają rodzice. Z kolei jeśli chodzi o produkty, na które młodych ludzi stać, to decydują rówieśnicy. - Mówi się o presji grupy rówieśniczej, która doprowadza do zakupu danego produktu - dodał.

Audycji "Obieg otwarty" można słuchać w poniedziałki o godzinie 7.40, w porannym paśmie "Zapraszamy do Trójki". Przygotowuje ją Agnieszka Stępień.

(to/mk)

Czytaj także

Płatności mobilne, czyli zakupy bez kolejek

Ostatnia aktualizacja: 27.11.2013 17:45
Płatności gotówką i stanie w kolejkach do kasy już niedługą odejdą w niepamięć. To dlatego, że firmy prześcigają się w wymyślaniu nowych udogodnień, które sprawią, że nasze zakupy będą odbywać się szybciej i sprawniej.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Dziecko - bezbronny konsument w sieci

Ostatnia aktualizacja: 16.02.2014 08:08
Najmłodsi to doskonały konsument, szczególnie w sieci – coraz częściej dysponuje własnymi funduszami z kieszonkowego i łatwo go oszukać.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Zakupy za granicą: jak ominąć podatek VAT i cło?

Ostatnia aktualizacja: 11.03.2014 16:05
Już ponad 70 proc. Polaków kupuje towary przez Internet, a 16 proc. zamawia je zagranicą - wynika z badania przeprowadzonego przez międzynarodowy ośrodek badawczy IPSOS dla PayPal.
rozwiń zwiń