X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Piotr Liroy-Marzec: jest dziś pytanie, czy muzykę gra się dla ludzi, czy dla reklamodawców

Ostatnia aktualizacja: 02.05.2018 09:08
– Projekt ustawy dotyczący polskiej muzyki ma zwiększyć jej udział na antenach radiowych do 50 proc., tak aby przywrócić jej konkurencyjność – mówił w "Salonie politycznym Trójki" Piotr Liroy-Marzec, poseł niezrzeszony.
Audio
  • Piotr Liroy-Marzec: jest dziś pytanie, czy muzykę gra się dla ludzi, czy dla reklamodawców (Salon polityczny Trójki)

Piotr Liroy-Marzec przekonywał w radiowej Trójce, że jego projekt zakłada, że słuchacze będą mogli wybierać z "pełnej palety polskiej muzyki, a nie tylko wyrwanej z małego odcinka, który jest proponowany przez największe wytwórnie".

 Teraz jest tak, że niezależna muzyka rzadko kiedy gości na antenie rozgłośni radiowych, a jak już gości, to w środku nocy, jak nikt jej nie może usłyszeć – powiedział poseł niezrzeszony.

Więcej ważnych informacji i komentarzy znaleźć można na stronach audycji "Salon polityczny Trójki""Puls Trójki" i "Śniadanie w Trójce".

Gość "Salonu politycznego Trójki" zaznaczył, że w dobie internetu przybyło niezależnych twórców, którzy "nie chcą się sprzedawać za marne grosze dużym wytwórniom, bo to oznacza niewolnictwo". Jego zdaniem należy sobie zadać pytanie, "czy muzykę gra się dla ludzi, czy dla reklamodawców".

Mówiąc o założeniach swojego projektu, Piotr Liroy-Marzec poinformował, że przed wakacjami chce zebrać w Sali Kolumnowej przedstawicieli środowiska, dziennikarzy i zorganizować czytanie projektu oraz "dużą dyskusję, by ustawa była jak najlepsza i dla twórców, i dla słuchaczy".

Piotr Liroy-Marzec powiedział również, że dla jego generacji takie audycje jak "Lista Przebojów Trójki" to "rzecz kultowa".

***

Tytuł audycji: Salon polityczny Trójki
Prowadzi: Beata Michniewicz
Gość: Piotr Liroy-Marzec (poseł niezrzeszony)
Data emisji: 2.05.2018
Godzina emisji: 8.14

pp/mk

Zobacz więcej na temat: POLSKA Liroy Beata Michniewicz