X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

K. Czabański: najważniejsze, że są pieniądze na wzmocnienie mediów publicznych

Ostatnia aktualizacja: 11.09.2019 08:40
– Obserwuję to, co dzieje się w telewizji. Oferta się wzbogaca. Pojawiają się wątki misji publicznej i wysoka kultura – powiedział w "Salonie politycznym Trójki" przewodniczący Rady Mediów Narodowych Krzysztof Czabański. 
Audio
  • Krzysztof Czabański o finansowaniu mediów publicznych (Salon polityczny Trójki)

Szef Rady Mediów Narodowych przyznał, że często rozmawia z prezesem TVP na temat oferty programowej. – Z przyjemnością stwierdzam, że nasze poglądy co do oferty uległy dużemu zbliżeniu – powiedział. Gość Trójki przyznał, że jego stosunek do disco polo, choć bardzo krytyczny, nie jest już tak zasadniczy, a stosunek prezesa do oferty z obszaru kultury zmienił się na bardzo pozytywny.

Więcej ważnych informacji i komentarzy znaleźć można na stronach audycji "Salon polityczny Trójki", "Puls Trójki" i "Śniadanie w Trójce".

Krzysztof Czabański ocenił, że zmiana jest efektem nie tyle siły jego perswazji, ile pieniędzy, które trafiają do TVP i pozwalają na wzbogacenie oferty programowej. Podkreślił, że choć finansowanie mediów publicznych nie zostało jeszcze uregulowane ustawowo, to pieniądze się znalazły i to jest najważniejsze. – W jaki sposób one będą przekazywane, jest sprawą wtórną – ocenił. Wskazał, że nad konkretnym rozwiązaniem systemowym będzie pracować rząd w nowej kadencji Sejmu.

Krzysztof Czabański mówił też o przywróconych po 11 latach Nagrodach Mediów Publicznych.

Zapraszamy do wysłuchania całej rozmowy. 

***

Tytuł audycjiSalon polityczny Trójki
ProwadziBeata Michniewicz
GośćKrzysztof Czabański (przewodniczący Rady Mediów Narodowych)
Data emisji: 11.09.2019
Godzina emisji: 8.15

fc/kw