X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Puls Trójki

Ostatnia aktualizacja: 04.05.2010 17:45
"Kościół w kampanii wyborczej"
Audio

Dziś w Pulsie Trójki pytanie - jaką rolę w prezydenckiej kampanii wyborczej może odegrać Kościół? W programie rozmowa z wiceszefem KAI Tomaszem Królakiem i politologiem z UMK - doktorem Dariuszem Górą-Szopińskim.

Zobacz więcej na temat: Kościół

Czytaj także

Kandydaci prezydenccy błagają o miejsca na reklamy

Ostatnia aktualizacja: 22.04.2010 08:11
Przed kampanią wyborczą politycy wysłali do stacji telewizyjnych i firm zajmujących się reklamą zewnętrzną sondujące zapytania co do wolnych miejsc i terminów. Firmy nie mają dla nich dobrych wieści, donosi "Puls Biznesu".
rozwiń zwiń

Czytaj także

Stateczna kampania i pojedynek na miny

Ostatnia aktualizacja: 17.06.2010 16:55
Spokojna, stonowana, bez agresywnych politycznych ataków. Świadczy o stabilizacji polskiej sceny politycznej - tak politolodzy i socjolodzy oceniają kampanię prezydencką na kilka dni przed pierwszą turą wyborów.
rozwiń zwiń