X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Czy sklepów monopolowych powinno być mniej?

Ostatnia aktualizacja: 07.03.2016 13:00
W ustawie o wychowaniu w trzeźwości planowane są zmiany. W audycji "Za, a nawet przeciw" dyskutowaliśmy o ich możliwych efektach.
Audio
  • Goście Kuby Strzyczkowskiego o dostępności alkoholu w Polsce (Za, a nawet przeciw/Trójka)
Im mniej sklepów monopolowych, tym mniejszy problem?
Im mniej sklepów monopolowych, tym mniejszy problem?Foto: pixabay.com/CC0 Public Domain/Wokandapix

Samorządy mają decydować o liczbie i godzinach otwarcia punktów sprzedaży alkoholu. W efekcie liczba sklepów monopolowych może być mocno ograniczona. - Samorządowcy powinni mieć skuteczniejsze narzędzia do spełniania oczekiwań społeczności lokalnej - mówi Szymon Szynkowski, poseł PiS.

- Ograniczanie punktów sprzedaży nie wpłynie na skalę spożycia - odpowiada Andrzej Szumowski, przewodniczący Rady Głównej Związku Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy. Dlaczego? Między innymi z powodu wysokiego udziału szarej strefy w sprzedaży alkoholu.

Zapraszamy do wysłuchania gorącej dyskusji zwolenników i przeciwników zmian.

***

Tytuł audycji: Za, a nawet przeciw
Prowadzi: Kuba Strzyczkowski
Goście: Krzysztof Maurer (właściciel małej wytwórni soków i alkoholi), dr Bogdan Woronowicz (psychiatra), Krzysztof Brzózka (Państwowa Agencja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych)
Andrzej Faliński (Polska Organizacja Handlu i Dystrybucji), Szymon Szynkowski (poseł PiS), Andrzej Szumowski (przewodniczący Rady Głównej Związku Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy)
Data emisji: 7.03.2016
Godzina emisji: 12.07

mp/ei


Czytaj także

Większa akcyza ogranicza spożycie alkoholu

Ostatnia aktualizacja: 29.01.2015 13:30
1 stycznia 2014 roku akcyza na napoje spirytusowe poszła w górę o 15 procent. Jakie są skutki?
rozwiń zwiń

Czytaj także

Spór o wyższą akcyzę na wino i piwo

Ostatnia aktualizacja: 14.01.2016 14:00
Państwowa Agencja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych domaga się wprowadzenia wyższych stawek akcyzy na piwo i wino.
rozwiń zwiń