X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Czy kampania potrafi przekonać?

Ostatnia aktualizacja: 21.05.2019 13:20
W całej Polsce kandydaci do Parlamentu Europejskiego spotykają się z wyborcami. Przekonują do swoich racji i pomysłów, które chcą zrealizować w europarlamencie. 
Audio
  • Czy kampania potrafi przekonać? (Za, a nawet przeciw/Trójka)
zdjęcie ilustracyjne
zdjęcie ilustracyjne Foto: shutterstock.com/Golmer

Kampanii towarzyszy gigantyczna akcja bilbordowa. A dodatkowo w mediach komitety wyborcze zamieszczają bloki informacyjno-reklamowe. Czy te wszystkie zabiegi są skuteczne?

– Kampanię prowadzą i finansują komitety wyborcze. Robią to z własnych środków. Wyborcy mogą prowadzić działania agitacyjne, ale generalną zasadą jest prowadzenie i finansowanie przez komitety. Mają one ściśle określone źródła finansowania – wyjaśnia dr Krzysztof Lorenc z Krajowego Biura Wyborczego.

– Są tacy kandydaci, którzy startują z odległego miejsca, często nie mają nic do stracenia i ich głównym zadaniem jest zbudowanie rozpoznawalności. Dlatego też kontrowersyjny czy śmieszny spot może przyciągnąć uwagę – zaznacza dr Sergiusz Trzeciak, prawnik, specjalista zajmujący się marketingiem politycznym.

Zapraszamy do wysłuchania nagrania audycji, w której oprócz ekspertów wypowiadali się także Trójkowi słuchacze.  

***

Tytuł audycji: Za, a nawet przeciw 
Prowadzi: Kuba Strzyczkowski 
Goście: dr Krzysztof Lorenc (dyrektor Zespołu Kontroli Finansowania Partii Politycznych i Kampanii Wyborczych, Krajowe Biuro Wyborcze), dr Sergiusz Trzeciak (prawnik, politolog), Wiesław Gałązka (Dolnośląska Szkoła Wyższa), prof. Adam Grzegorczyk (Wyższa Szkoła Promocji w Warszawie), Marcin Burzański (Fundacja Pułaskiego), Dominik Owczarek (analityk Instytutu Spraw Publicznych)
Data emisji: 21.05.2019 
Godzina emisji: 12.09

kw/mk


Oto wyniki sondy przeprowadzonej podczas audycji: