X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Czy w grudniu ulegam szaleństwom zakupowym?

Ostatnia aktualizacja: 03.12.2019 13:13
Czarny Piątek, po nim Cyber Poniedziałek, a przed nami jeszcze masa "świątecznych promocji". Czy rzeczywiście w sklepach można trafić na okazję i kupić coś o dwadzieścia, trzydzieści procent taniej?
Audio
  • Jak Polacy kupują w okresie świątecznym? (Za, a nawet przeciw/Trójka)
Zdjęcie ilustracyjne
Zdjęcie ilustracyjneFoto: Shutterstock.com/Rawpixel.com

Okazuje się, że nie! Prawdziwych promocji jest bardzo niewiele. A jednak ulegamy reklamom i długie godziny spędzamy w centrach handlowych.

– Prawdziwe promocje nie dzieją się w Black Friday czy Cyber Monday, ale w ciągu roku. Dobrym przykładem jest kupowanie kurtki zimowej na wiosnę. Konsumenci nie zdają sobie z tego sprawy – mówi prof. Andrzej Falkowski, psycholog biznesu z Uniwersytetu SWPS. – Nasza mentalność dąży do mentalności wolnego rynku. Sprzedawcy w Polsce będą dostosowywać się do trendów krajów zachodnich – dodaje.

– Black Friday i Cyber Monday są rozgrzewką przez grudniem, czyli najgorętszym okresem w roku – podkreśla Anna Zachara-Widła z Polskiej Rady Centrów Handlowych. – Na rynku można zaobserwować część sprzedawców, która stosuje różne triki i podwyższa ceny przed czarnym piątkiem, ale nie jest to powszechna taktyka – dodaje.

Zapraszamy do wysłuchania audycji, w której oprócz ekspertów swoje zdanie wyrazili także nasi Słuchacze. 

***

Tytuł audycjiZa, a nawet przeciw
Prowadzi: Kuba Strzyczkowski
Goście: prof. Andrzej Falkowski (psycholog biznesu, Uniwersytet SWPS), Anna Zachara-Widła (Polska Rada Centrów Handlowych),Edyta Kochlewska (dlahandlu.pl), Małgorzata Cieloch (rzeczniczka Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów), Andrzej Roter (prezes zarządu Związku Przedsiębiorstw FInansowych), Andrzej Faliński (prezes stowarzyszenia Forum Dialogu Gospodarczego)
Data emisji: 3.12.2019
Godzina emisji12.08

kw

Oto wyniki sondy przeprowadzonej podczas audycji:

Czytaj także

Czy ustawa o spółdzielniach mieszkaniowych powinna zostać zmieniona?

Ostatnia aktualizacja: 13.11.2019 13:00
Spółdzielnia mieszkaniowa w Polsce to gigantyczny biznes. W budynkach zarządzanych przez spółdzielnie mieszka blisko 10 milionów Polaków.
rozwiń zwiń