X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Zapach to informacja

Ostatnia aktualizacja: 13.09.2010 12:30
Świeżo malowany parkiet, kadzidełko, dziecko szykowane do snu - wszystko ma swój zapach. A zapach ma na nas wpływ.
Audio

Przeróżne aromaty wpływają na nasz stan emocjonalny i fizyczny, emocje i samopoczucie, a nawet zachowanie. Często wykorzystują to specjaliści od marketingu, gdy aranżują nowe pomieszczenia, przygotowują kampanie reklamowe, promują nowy produkt.

- Odpowiednio aranżując zpachy w naszym otoczeniu, możemy wpływać na jakość naszego życia - podkreśla Robert Fryczkowski, filozof i trener biznesu. Ale nie dajmy się oszukać marketingowym chwytom, lecz wykorzystujmy to, co mamy w zasięgu ręki. - Dla mężczyzn atrakcyjny może być nawet aromat towarzyszący zawodom żużlowym - dodaje Fryczkowski.

Bardzo ważna jest atmosfera miejsca gdzie odpoczywamy, spędzamy dużo czasu. Pamiętajmy o świeżym powietrzu, kwiatach i zapachach, które każde z nas najbardziej lubi.

Dla jednych to będą drogie perfumy, kadzidełka, dla innych przyprawy, zapach pieczonego chleba, starych książek, bliskich osób ...

 

Audycji "Instrukcja obsługi człowieka" można słuchać na antenie Trójki od poniedziałku do czwartku od 10:45.

(asz)

Czytaj także

"PB": atrakcyjne zapachy zachęcają do zakupów

Ostatnia aktualizacja: 04.02.2010 06:41
Firmy handlowo-usługowe coraz chętniej inwestują w aromaty i dźwięki. Jak pisze "Puls Biznesu", tego typu marketing to nie tylko fanaberia, lecz poważny i perspektywiczny biznes.
rozwiń zwiń