X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Polskie miasta pod grubą warstwą reklam

Ostatnia aktualizacja: 20.08.2016 13:48
To problem, o którym się dużo mówi, ale robi się zdecydowanie za mało, żeby się go pozbyć. Reklama zaanektowała nasze miasta i miasteczka. Wszędzie wiszą lub stoją billboardy, banery, mniejsze albo większe tablice. Często dość szpetne. Zasłaniają i krajobraz i budynki.
Audio
  • Dlaczego reklamy panoszą się w miastach i miasteczkach? (Zapraszamy do Trójki - ranek)
  • Jak Wrocław radzi sobie z zalewem reklam na ulicach? (Zapraszamy do Trójki - ranek)
Widok reklam i szyldów na budynkach w Poznaniu
Widok reklam i szyldów na budynkach w PoznaniuFoto: PAP/Adam Ciereszko

- Zakrywamy świat. Często rzeczy, które naprawdę są warte obejrzenia. Zwłaszcza w rejonach, gdzie stoją piękne kamienice - mówi prof. dyrektor Narodowego Instytutu Dziedzictwa Małgorzata Rozbicka.  - Razi mnie ilość reklam, sposób ich rozmieszczenia i absolutna niedbałość o to, co przykrywają - dodaje Arkadiusz Żołnierczyk, przewodnik historyczny w Warszawie.

Jak reaguje na to branża reklamowa? - Od dawna dostrzegamy problem zbyt dużej ilość reklam - zapewnia Joanna Szlemińska, wiceprezes Izby Gospodarczej Reklamy Wielkoformatowej.

Czy polskie miasta odsłonią prawdziwe oblicza? Czy rozwiązaniem problemów są parki kulturowe? Zapraszamy do wysłuchania dołączonych nagrań.

Cykl powstaje we współpracy z Narodowym Instytutem Dziedzictwa.

***

Tytuł audycji: Zapraszamy do Trójki - ranek
Prowadzi: Katarzyna Borowiecka
Autor: Agnieszka Stępień
Goście: prof. Małgorzata Rozbicka (dyrektor Narodowego Instytutu Dziedzictwa), Arkadiusz Żołnierczyk (przewodnik historyczny w Warszawie), Joanna Szlemińska (wiceprezes Izby Gospodarczej Reklamy Wielkoformatowej), Grzegorz Grajewski (wrocławski oddział Narodowego Instytutu Dziedzictwa), Katarzyna Arasiewicz (Urząd Miejski we Wrocławiu)
Data emisji: 20.08.2016
Godzina emisji: 7.40, 8.40


mp

Czytaj także

Dziedzictwo kulturowe w przestrzeni miejskiej

Ostatnia aktualizacja: 06.08.2016 13:00
- Potrzebna jest próba poznania historii danego miejsca i zastanowienie się nad tym, co w sposób nowoczesny może podkreślić tradycyjne elementy - uważa prof. Małgorzata Rozbicka, dyrektor Narodowego Instytutu Dziedzictwa.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Ważne miejsce zieleni w przestrzeni miejskiej

Ostatnia aktualizacja: 13.08.2016 12:00
Czy zieleń w przestrzeni miejskiej jest właściwie chroniona? Jak powinniśmy dbać o tę zabytkową?
rozwiń zwiń