X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Świąteczne sztuczki, na które dajemy się nabrać w sklepie

Ostatnia aktualizacja: 23.11.2016 14:15
- Kiedy jesteśmy w miłym, pozytywnym, przedświątecznym nastroju, to większa jest nasza skłonność, by ulegać różnym perswazyjnym komunikatom - uważa psycholog biznesu prof. Alicja Grochowska z Uniwersytetu SWPS.
Audio
  • Świąteczne sztuczki, na które dajemy się nabrać w sklepie (Zapraszamy do Trójki - ranek)
Świąteczny wystrój galerii handlowych skłania nas do tego, by odwiedzać te miejsca często i z przyjemnością
Świąteczny wystrój galerii handlowych skłania nas do tego, by odwiedzać te miejsca często i z przyjemnościąFoto: Flickr/Better Than Bacon

Dźwięk muzyki z dzwoneczkami czy rozpylony aromat cynamonu mają kusić klientów, by na dłużej zostać na terenie sklepu i zrobić większe zakupy. - Poza tym, im wcześniej sklepy wystawią świąteczny towar, tym łatwiej o pozytywny nastrój kupujących. Gdy jesteśmy tuż przed świętami, wtedy zaczynamy już odczuwać stres - dodaje prof. Grochowska.

Specjalistka ds. marketingu sensorycznego Aleksandra Potrykus-Wincza wyjaśnia w audycji, jakimi najnowszymi sztuczkami handlowcy skłaniają swoich klientów do zakupów w tym sezonie przedświątecznym.

Zapraszamy do słuchania.

***

Tytuł audycji: Zapraszamy do Trójki - ranek
Prowadzący: Krystian Hanke
Autor: Magda Karczewska
Data emisji: 23.11.2016
Godzina emisji:
6.43

fbi/ei

 

Czytaj także

Czy da się lubić przedświąteczne reklamy?

Ostatnia aktualizacja: 02.12.2015 11:21
Przed świętami wiele marek produkuje specjalne kampanie reklamowe. Kto je zapoczątkował i czy w Polsce mamy przykłady naprawdę udanych reklamowych przedsięwzięć?
rozwiń zwiń

Czytaj także

Czy potrafimy składać sobie życzenia świąteczne?

Ostatnia aktualizacja: 23.12.2015 15:30
- Każdy z nas oczekuje, by składano mu niesztampowe życzenia, a raczej takie, które będą skierowane tylko do niego - mówi ks. Robert Wielądek, duszpasterz rodzin diecezji warszawsko-praskiej.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Jak spędzić święta z "nowymi" w rodzinie?

Ostatnia aktualizacja: 23.12.2015 17:52
Przed nami szereg spotkań w rodzinnym gronie. Bywa jednak, że do tego grona dołącza ktoś z zewnątrz.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Jak świętują mieszkańcy Afryki?

Ostatnia aktualizacja: 24.12.2015 18:00
Ksiądz Jan Fecko kilkadziesiąt lat spędził w świecie, który większości z nas trudno sobie nawet wyobrazić. 
rozwiń zwiń