X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Tanio, taniej, najtaniej! Jak nie dać się nabrać na wyprzedażowe triki?

Ostatnia aktualizacja: 28.12.2017 14:00
Polacy tłumnie ruszyli do sklepów, ponieważ rozpoczęły się poświąteczne wyprzedaże. To czas, kiedy można upolować okazję lub… dać się schwytać specom od marketingu.
Audio
  • Tanio, taniej, najtaniej! Jak nie dać się nabrać na wyprzedażowe triki? (Zapraszamy do Trójki - ranek)
zdjęcie ilustracyjne
zdjęcie ilustracyjneFoto: Wayne0216/Shutterstock

W porannej audycji "Zapraszamy do Trójki" mówimy, na co warto uważać podczas poszukiwania najlepszych promocji, i ostrzegamy przed pochopnymi decyzjami zakupowymi.

– Tuż przed wyprzedażą cena bardzo często rośnie po to, by później atrakcyjnie spaść. Jest to praktyka, której konsument nie jest w stanie samodzielnie rozpoznać, chyba że jest stałym klientem i wie, ile dana rzecz kosztowała przed obniżką – przestrzega rzeczniczka prasowa UOKIK-u Małgorzata Cieloch.

W audycji mówimy o tym, jakie promocje najsilniej oddziałują na klientów, i wyjaśniamy, dlaczego wyprzedaże będą stałym elementem naszej konsumenckiej rzeczywistości.

***

Tytuł audycji: Zapraszamy do Trójki - ranek
Autor materiału: Mariusz Krzemiński

Goście: Edyta Kochlewska (redaktor naczelna portalu DlaHandlu.pl), Wiktor Miałkowski (partner w Pro Business Solutions), Małgorzata Cieloch (rzeczniczka prasowa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów), prof. Dariusz Doliński (wykładowca na Uniwersytecie SWPS)
Data emisji: 28.12.2017
Godziny emisji: 6.43

iwo/mk

Czytaj także

Jakie jest najnowsze narzędzie do nauki? Gry komputerowe!

Ostatnia aktualizacja: 13.11.2017 11:59
Jeśli chodzi o obroty finansowe, przemysł gier prześcignął przemysł filmowy. Na świecie jest 2,5 miliarda graczy i ich liczba stale rośnie.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Żółty, jesienny lub… grafenowy? Sztuczny liść z Wrocławia

Ostatnia aktualizacja: 20.11.2017 15:00
Wrocławscy naukowcy pracują nad nowatorską metodą produkcji tlenu z dwutlenku węgla za pomocą zbudowanego z grafenu sztucznego liścia.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Czy pierścionek "po babci" może mieć sporą wartość finansową?

Ostatnia aktualizacja: 05.12.2017 13:33
– Biżuteria ma większą wartość niż kiedyś, jak ją kupowaliśmy. Jest to długofalowa lokata kapitału – mówi w Trójce Beata Paluch z galerii Desa.
rozwiń zwiń