X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Influencer – zawód przyszłości?

Ostatnia aktualizacja: 09.05.2019 08:00
Maturzyści od kilku dni zmagają się z egzaminami. Od tego, jak napiszą i odpowiedza na pytania, zależy ich przyszłość. Bo potem trzeba zadecydować: co dalej robić w życiu i jaki zawód wybrać? Prawnik, lekarz, naukowiec, a może… influencer?
Audio
  • Świat influencerów (Zapraszamy do Trójki – ranek)
Zdjęcie ilustracyjne
Zdjęcie ilustracyjneFoto: Shutterstock.com/Rawpixel.com

– To dziś jedna z najlepiej opłacanych profesji – mówi Łukasz Głombicki, prezes agencji kreatywnej Whisky Media. – Jeśli ktoś jest zawodowym YouTuberem, a tworzenie treści w internecie jest jego głównym źródłem utrzymania, to stawki za jeden film wahają się od kilku do ponad stu tysięcy złotych – dodaje. 

Rynek, na którym działają influencerzy, wyceniany jest dziś na 10 miliardów dolarów. W przyszłym roku ma wzrosnąć nawet pięciokrotnie!

Na czym zarabiają influencerzy? Czy wszyscy mogą liczyć na wysokie stawki? Czy to oni zabiegają o kontrakty, czy firmy same zgłaszają do influencerów?

Zapraszamy do wysłuchania dołączonego nagrania. 

***

Tytuł audycji: Zapraszamy do Trójki – ranek
Prowadzi: Marcin Łukawski
Autorka materiału reporterskiego: Izabela Woźniak
Data emisji: 9.05.2019
Godzina emisji: 7.42

mk