X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Pozbierałeś po kimś śmieci? Użyj "trashtagu"!

Ostatnia aktualizacja: 22.08.2019 06:30
Któż nie pamięta Ice Bucket Challenge i wszechobecnych filmików, na których oglądaliśmy zarówno największe sławy, jak i zwykłych śmiertelników oblewanych lodowatą wodą? W tym roku media społecznościowe może ogarnąć szał związany z kolejnym challengem, który ma zwrócić uwagę na problem równie wszechobecnych śmieci.
Audio
  • Social mediami w śmieciowy problem (Zapraszamy do Trójki – ranek)
Zdjęcie ilustracyjne
Zdjęcie ilustracyjneFoto: shutterstock.com/David Pereiras

Na czym polega wyzwanie? Przechodząc koło odpadów pozostawionych przez kogoś innego, trzeba poświęcić chwilę, żeby je podnieść, przy czym zrobić zdjęcie przed posprzątaniem i po. Zdjęcia należy opublikować na swoim profilu w social mediach, używając znacznika trashtag. W tej i innych tego rodzaju akcjach często biorą udział nie tylko pojedyncze osoby, ale i całe firmy.

– Zasadniczo dosyć często bierzemy udział w różnych akcjach viralowych, bo wymyślanie i tworzenie zabawnych rzeczy w internecie sprawia nam ogromną frajdę. Ale nie ukrywamy, że mamy w tym też interes marketingowy, wręcz wizerunkowy – mówi Kamil Szwarbuła, specjalista ds. PR w jednej z polskich firm komputerowych.

Kiedy internetowe wyzwania przestają być gestem pomocnym w osiągnięciu szczytnego celu, a zaczynają być aktem głupoty? Co motywuje osoby chętnie biorące udział w takich inicjatywach?

***

Tytuł audycji: Zapraszamy do Trójki – ranek
Prowadzi: Krystian Hanke
Autorka materiału: Justyna Godz
Data emisji: 22.08.2019
Godzina emisji: 6.21

kr/kw

Czytaj także

Rowerem do szkoły. Ruszyła akcja promująca aktywny tryb życia

Ostatnia aktualizacja: 08.05.2019 07:30
Rowery, hulajnogi, deskorolki, czyli wszystkie pojazdy, które uruchamiają pracę mięśni, od poniedziałku zapełniają szkolne parkingi.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Ile jeszcze wody upłynie w Wiśle, zanim jej zabraknie?

Ostatnia aktualizacja: 25.07.2019 07:50
Państwowy Instytut Geologiczny wydał ostrzeżenie o możliwości wystąpienia w połowie sierpnia tzw. niżówki hydrogeologicznej. Oznacza to, że niskie stany wód podziemnych mogą powodować niedobory wody w indywidualnych gospodarstwach.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Opakowania dla opakowań, czyli niszczący luksus

Ostatnia aktualizacja: 06.08.2019 06:30
Producenci żywności i kosmetyków prześcigają się w pomysłach na designerskie kartony, folie i tubki. Tymczasem nowoczesne, często podwójne, a nawet potrójne opakowania poważnie szkodzą środowisku.
rozwiń zwiń