X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Black Friday. Jak nie dać się oszukać?

Ostatnia aktualizacja: 29.11.2019 06:30
Ostatni piątek listopada to dzień, podczas którego wiele osób popada w zakupowy szał. Ogromne przeceny, wielkie okazje, jedyne w ciągu całego roku. Czy aby na pewno?
Audio
  • Black Friday. Dzień marketingowych i sprzedażowych sztuczek (Zapraszamy do Trójki – ranek)
zdjęcie ilustracyjne
zdjęcie ilustracyjne Foto: shutterstock.com/ hxdbzxy

Tradycyjnie w czwarty piątek listopada, czyli w dzień po Święcie Dziękczynienia, sklepy organizują wyprzedaże. Jak w tak zwany Black Friday, czyli Czarny Piątek, nie dać się nabrać? Czy tego dnia rzeczywiście jest najtaniej? 

– Jesteśmy święcie przekonani, że przejrzymy te wszystkie marketingowe sztuczki i właśnie nam uda się znaleźć prawdziwą, promocyjną ofertę. Faktycznie możemy coś "upolować", ale podczas szukania tej jednej rzeczy, kupimy siedem innych – mówi Andrzej Tucholski, psycholog biznesu. 

– W czasie Black Friday uderzamy kampanią remarketingową, co oznacza ponowne wyświetlenie produktów z jakimś rabatem. Drugim krokiem jest to, że firma zachęca nas do zakupu produkty, na którym prawie traci, ale w czasie przebywania np. na stronie internetowej próbuje nam dodatkowo sprzedać jakąś usługę lub coś innego – zaznacza Michał Dunin z agencji WebTalk. 

Jak nie dać się nabrać? Zapraszamy do wysłuchania dołączonego nagrania audycji.

***

Tytuł audycji: Zapraszamy do Trójki – ranek
Prowadzi: Wojciech Mann
Autorki materiału: Monika Suszek
Data emisji: 29.11.2019
Godzina emisji: 6.17

kw/mk