Black Friday. Jak nie dać się oszukać?

Ostatnia aktualizacja: 29.11.2019 06:30
Ostatni piątek listopada to dzień, podczas którego wiele osób popada w zakupowy szał. Ogromne przeceny, wielkie okazje, jedyne w ciągu całego roku. Czy aby na pewno?
Audio
  • Black Friday. Dzień marketingowych i sprzedażowych sztuczek (Zapraszamy do Trójki – ranek)
zdjęcie ilustracyjne
zdjęcie ilustracyjne Foto: shutterstock.com/ hxdbzxy

Tradycyjnie w czwarty piątek listopada, czyli w dzień po Święcie Dziękczynienia, sklepy organizują wyprzedaże. Jak w tak zwany Black Friday, czyli Czarny Piątek, nie dać się nabrać? Czy tego dnia rzeczywiście jest najtaniej? 

– Jesteśmy święcie przekonani, że przejrzymy te wszystkie marketingowe sztuczki i właśnie nam uda się znaleźć prawdziwą, promocyjną ofertę. Faktycznie możemy coś "upolować", ale podczas szukania tej jednej rzeczy, kupimy siedem innych – mówi Andrzej Tucholski, psycholog biznesu. 

– W czasie Black Friday uderzamy kampanią remarketingową, co oznacza ponowne wyświetlenie produktów z jakimś rabatem. Drugim krokiem jest to, że firma zachęca nas do zakupu produkty, na którym prawie traci, ale w czasie przebywania np. na stronie internetowej próbuje nam dodatkowo sprzedać jakąś usługę lub coś innego – zaznacza Michał Dunin z agencji WebTalk. 

Jak nie dać się nabrać? Zapraszamy do wysłuchania dołączonego nagrania audycji.

***

Tytuł audycji: Zapraszamy do Trójki – ranek
Prowadzi: Wojciech Mann
Autorki materiału: Monika Suszek
Data emisji: 29.11.2019
Godzina emisji: 6.17

kw/mk