X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Promocja w sieci. Chwyci czy nie chwyci?

Ostatnia aktualizacja: 18.07.2017 16:30
Będzie przebojem czy nie? To dylemat każdego marketingowca, który tworzy treści na potrzeby internetu.
Audio
  • Jak sprawdzić, czy materiał umieszczany w internecie stanie się hitem? (Zapraszamy do Trójki - popołudnie)
Zdj. ilustracyjne
Zdj. ilustracyjneFoto: Shutterstock/ra2studio

Istnieją, co prawda, pewne narzędzia, które pomagają w osiągnięciu sukcesu, ale gwarancji nie dają. I to właśnie zamierzają zmienić naukowcy z Politechniki Warszawskiej.

Budują program, który - posługując się algorytmem - będzie w stanie określić, czy dany film ma szanse na sukces w sieci. - Przy użyciu głębokich sieci neuronowych, które na wejściu otrzymują sygnał wizualny, czyli film lub jego tytuł, jesteśmy w stanie przewidzieć z dość dużą precyzją, jak popularny dany materiał będzie w mediach społecznościowych - mówi dr inż. Tomasz Trzciński z Instytutu Informatyki Politechniki Warszawskiej.

W podobny sposób powstaje również... muzyka. - Na podobnej zasadzie są konstruowane chociażby utwory popowe. Mamy pewne założenia odnośnie rytmu czy jakiegoś schematu dźwięków, które pozwalają z dużym prawdopodobieństwem kreować potencjalne hity - wyjaśnia Łukasz Michalik z portalu Gadżetomania.pl.

Z jaką dokładnością da się przewidzieć, czy obraz stanie się viralem? Jakich narzędzi używają marketerzy? O tym słuchacze mogą się dowiedzieć z nagrania audycji.

***

Tytuł audycji: Zapraszamy do Trójki - popołudnie
Prowadzi: Robert Kantereit
Autorka materiału reporterskiego: Kuba Witkowski
Data emisji: 17.07.2017
Godzina emisji: 16.40

ml/czaj

Czytaj także

Clickbait w sieci, czyli kto chce cię oszukać

Ostatnia aktualizacja: 07.09.2016 12:50
- Clikbaity to treści najczęściej bez wielkiej wartości, opatrzone nagłówkami mającymi wabić ofiarę - mówi o internetowych haczykach Jan Niebudek.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Będzie przełom w technologii VR? Na razie ceny są astronomiczne

Ostatnia aktualizacja: 07.01.2017 15:00
W audycji 24. Poziom Dawid Muszyński z portalu "naekranie.pl", Bartłomiej Sieja z "Gamezilli" i Bartek Dramczyk z magazynu "Pixel" zastanawiali się, czy technologia rzeczywistości wirtualnej już w 2017 roku stanie się wiodącym elementem rynku gier.
rozwiń zwiń

Czytaj także

"Cyfrowy łupież". Też go zostawiasz w internecie?

Ostatnia aktualizacja: 01.02.2017 10:50

- Są informacje, które wpisujemy na portalach internetowych czy w e-mailach, ale najcenniejszy [dla firm pozyskujących dane - red.] jest nasz "cyfrowy łupież", metadane - mówiła w Trójce o inwigilacji internetowej szefowa Fundacji Panoptykon, Katarzyna Szymielewicz.

rozwiń zwiń