X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Przewoźnik bez skrupułów

Ostatnia aktualizacja: 09.08.2018 19:00
Bulwersujące praktyki firmy przewozowej z południowo-wschodniej Polski. 
Audio
Zdjęcie ilustracyjne
Zdjęcie ilustracyjne Foto: shutterstock.com/Mikbiz

Kto szybko chce dostać się w inne rejonu kraju, korzysta z tej firmy. Niektórzy tego bardzo żałują. Na przykład pasażerki, którym kierowcy świadomie odjechali z postoju i nie chcieli po nie zawrócić. A w autobusie zostały bagaże, a nawet paszporty.

Normą jest przeglądanie komórki w czasie jazdy, mimo próśb pasażerów, by tego nie robili. Firma nie odpowiada na skargi zgłaszane mailem, nie reaguje na negatywne komentarze w internecie. Infolinia jest za to bardzo kosztowna.

Zapraszamy do wysłuchania dołączonego reportażu.

***

Posłuchaj także innych reportaży emitowanych w Trójce >>>

***

Tytuł audycji: Reportaż w Trójce
Tytuł reportażu: "Taki jeden"
Autorka reportażu: Adam Bogoryja-Zakrzewski
Data emisji: 9.08.2018
Godzina emisji: 18.42

kw/mk

Czytaj także

Jak internet odmienił codzienność najstarszego szewca w Warszawie

Ostatnia aktualizacja: 06.08.2018 20:00
Pan Adam Janasz ma 80 lat, od czterech dekad pracuje w zakładzie przy ul. Śniadeckich w Warszawie. Z powodu braku klientów myślał już, żeby zamknąć zakład.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Co dalej z masztem z Konstantynowa?

Ostatnia aktualizacja: 07.08.2018 19:00
– Gdy inżynier, który wymyślił konstrukcję, zobaczył, że maszt runął, zaczął płakać jak dziecko – mówią bohaterowie reportażu poświęconego masztowi Radiowego Centrum Nadawczego w Konstantynowie, który został znioszczony w 1991 roku.
rozwiń zwiń

Czytaj także

To oni dbają o nasze bezpieczeństwo. Poświęcenie polskich ratowników

Ostatnia aktualizacja: 07.08.2018 18:45
Od kilku lat w Polsce brakuje ratowników wodnych. Płace są dość niskie, praca sezonowa, na umowy zlecenia, a presja i odpowiedzialność – ogromne.
rozwiń zwiń