X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

"Życie na słuchawkach" - reportaż Hanny Bogoryja Zakrzewskiej

Ostatnia aktualizacja: 25.04.2007 18:15
Każdy z nas miał do czynienia z infolinią lub telefonicznym biurem obsługi klienta. Kto pracuje po tamtej stronie?
Audio

Próbując przez telefon załatwić ważną dla nas sprawę często denerwujemy się niekompetencją osób po drugiej stronie słuchawki. A tam często siedzą studenci po kilkugodzinnym szkoleniu, głównie na temat technik sprzedaży albo komunikacji z klientami. Nauczono ich jak unikać konsekwencji złego informowania klientów, jak zniechęcać do reklamacji, jak przeciągać załatwianie spraw w nieskończoność.

Dziś w Trójce reportaż Hanny Bogoryja Zakrzewskiej "Życie na słuchawkach".

Zobacz więcej na temat: historie reklamacja studenci

Czytaj także

"Varsity": Studenci na sprzedaż

Ostatnia aktualizacja: 10.10.2007 23:47
rozwiń zwiń

Czytaj także

"Rz": Obsługa klientów w Polsce wciąż słaba

Ostatnia aktualizacja: 19.01.2010 06:10
Obsługa klienta w Polsce wciąż szwankuje - wynika z raportu, do którego dotarła "Rzeczpospolita". Firma Vision SecretClient zebrała oceny około 200 tysięcy klientów, którzy po wizycie w sklepie czy salonie usługowym wypełniali ankietę o jakości obsługi.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Eko infolinia

Ostatnia aktualizacja: 31.05.2010 16:50
Dyżurujący pod numerem 0-801 011 180 eksperci wyjaśnią, podpowiedzą i zachęcą do recyklingu...
rozwiń zwiń