"Życie na słuchawkach" - reportaż Hanny Bogoryja Zakrzewskiej

Ostatnia aktualizacja: 25.04.2007 18:15
Każdy z nas miał do czynienia z infolinią lub telefonicznym biurem obsługi klienta. Kto pracuje po tamtej stronie?

Próbując przez telefon załatwić ważną dla nas sprawę często denerwujemy się niekompetencją osób po drugiej stronie słuchawki. A tam często siedzą studenci po kilkugodzinnym szkoleniu, głównie na temat technik sprzedaży albo komunikacji z klientami. Nauczono ich jak unikać konsekwencji złego informowania klientów, jak zniechęcać do reklamacji, jak przeciągać załatwianie spraw w nieskończoność.

Dziś w Trójce reportaż Hanny Bogoryja Zakrzewskiej "Życie na słuchawkach".

Zobacz więcej na temat: historie reklamacja studenci

Czytaj także

"Varsity": Studenci na sprzedaż

Ostatnia aktualizacja: 10.10.2007 23:47
rozwiń zwiń

Czytaj także

"Rz": Obsługa klientów w Polsce wciąż słaba

Ostatnia aktualizacja: 19.01.2010 06:10
Obsługa klienta w Polsce wciąż szwankuje - wynika z raportu, do którego dotarła "Rzeczpospolita". Firma Vision SecretClient zebrała oceny około 200 tysięcy klientów, którzy po wizycie w sklepie czy salonie usługowym wypełniali ankietę o jakości obsługi.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Eko infolinia

Ostatnia aktualizacja: 31.05.2010 16:50
Dyżurujący pod numerem 0-801 011 180 eksperci wyjaśnią, podpowiedzą i zachęcą do recyklingu...
rozwiń zwiń