Czy da się lubić przedświąteczne reklamy?

Ostatnia aktualizacja: 02.12.2015 11:21
Przed świętami wiele marek produkuje specjalne kampanie reklamowe. Kto je zapoczątkował i czy w Polsce mamy przykłady naprawdę udanych reklamowych przedsięwzięć?
Audio
  • Czy da się lubić przedświąteczne reklamy? (Z dala od Trójki)
Zdjęcie ilustracyjne
Zdjęcie ilustracyjneFoto: Glow Images / East News

- Przedświąteczne kampanie często są elementem budowania wizerunku marki na cały rok. Można zauważyć, że dobre reklamy nie mają nachalnego, prosprzedażowego przekazu, ale odwołują się do emocji i opowiadają historie, przez co miło się je ogląda - tłumaczy w Trójce dziennikarka magazyn "Brief" Dominika Bulska.

W audycji "Z dala od Trójki" Jan Niebudek pyta ekspertkę o początki tradycji przedświątecznych reklam i o to, jakie trendy dominują obecnie w kampaniach. Dominika Bulska opowiada na antenie o udanych polskich akcjach reklamowych i kreatywnych pomysłach z całego świata.

***

Tytuł audycji: Z dala od Trójki
Prowadzi: Jan Niebudek
Gość: Dominika Bulska (dziennikarka magazyn "Brief")
Data emisji:
2.12.2015
Godzina emisji: 9.50

iwo

Czytaj także

Gorąca kawa, czy gorący skandal? O skutkach decyzji znanej sieci kawiarni

Ostatnia aktualizacja: 18.11.2015 19:00
Mogłoby się wydawać, że wygląd kubka w kawiarni to rzecz zupełnie błaha. Tymczasem okazało się, że może on być przyczyną dyskusji o... obecności religii w sferze publicznej.
rozwiń zwiń