Bloger na celowniku reklamodawcy

Ostatnia aktualizacja: 03.08.2016 13:00
Zamiast wydawania pieniędzy na reklamy telewizyjne, coraz więcej firm decyduje się na influence marketing w internecie. Co to takiego?
Audio
  • Bloger na celowniku reklamodawcy (Z dala od Trójki)
Polscy blogerzy mogli w zeszłym roku zarobić w sumie nawet ponad sto milionów złotych
Polscy blogerzy mogli w zeszłym roku zarobić w sumie nawet ponad sto milionów złotychFoto: Glow Images/East News

- Influence marketing wykorzystuje osoby, które są wysokozasięgowe w sieci - na przykład blogerów, youtuberów - by produkowały one treści związane z daną marką. Innymi słowy, firma zatrudnia do promocji znane osoby w sieci - tłumaczy specjalista ds. branży reklamowej Sebastian Bryks.

Jak tzw. influencer wpływa na swoją publiczność i dlaczego w internecie jest coraz mniej banerów reklamowych? Odpowiedzi na te pytania znajdują się w dołączonym nagraniu audycji.

***

Tytuł audycji: Z dala od Trójki
Prowadzi: Jan Niebudek
Gość: Sebastian Bryks (specjalista ds. branży reklamowej, bloger)
Data emisji: 3.08.2016  
Godzina emisji: 9.49

fbi/mk

Czytaj także

Marketing, który nie drażni? Reklama natywna zdobywa internet

Ostatnia aktualizacja: 07.07.2014 17:06
Choć ten nowy trend dotyczy na razie zaledwie 3 proc. reklam w internecie, to reklama natywna rozwija się w błyskawicznym tempie. Specjaliści od promocji chcą w ten sposób przekonać do zakupu produktów klientów coraz bardziej niechętnych wobec tradycyjnych reklam.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Co ciekawego w kulturze? Podpowie aplikacja

Ostatnia aktualizacja: 24.06.2016 11:30
- Dzięki tej aplikacji dowiemy się o wydarzeniach kulturalnych w okolicy. Możemy je zaplanować, umieścić na mapie i przemierzać miasto ich szlakiem - mówi Jan Niebudek.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Pokémon Go nadal w natarciu

Ostatnia aktualizacja: 20.07.2016 16:30
Skąd taka popularność aplikacji? - Napięcie wokół gry budowało się bardzo długo - mówi Aleksander Dobrzyński, dziennikarz "Gazety Telewizyjnej".
rozwiń zwiń