X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Clickbait w sieci, czyli kto chce cię oszukać

Ostatnia aktualizacja: 07.09.2016 12:50
- Clikbaity to treści najczęściej bez wielkiej wartości, opatrzone nagłówkami mającymi wabić ofiarę - mówi o internetowych haczykach Jan Niebudek.
Audio
  • Clickbait w sieci, czyli kto chce cię oszukać (Z dala od Trójki)
W audycji tłumaczymy, co to jest clickbait i jak działa
W audycji tłumaczymy, co to jest clickbait i jak działaFoto: Glow Images/East News

"Aktorka XY z torebką za 20 tys. zł - zobacz!", "Nie uwierzysz, co znana piosenkarka miała pod sukienką..." Oto właśnie clickbaity. Celem ich twórców jest jedynie to, by internauta kliknął w link i zobaczył na nowej stronie reklamę, z której żyją portale. Reszta nie ma większego znaczenia...

Jak tłumaczy w "Z dala od Trójki" Sebastian Bryks, autor bloga Bryks.it, clickbaity to fastfood dla użytkowników, odpowiadają na potrzebę szybkiej rozrywki i na zaciekawienie, co będzie się kryło za linkiem, choć nie ma to dla nas czasami większej wartości...

Różne portale, w tym Facebook, starają się jednak walczyć z clickbaitami. W nagraniu audycji mówimy o tym, jak to robią.

***

Tytuł audycji: Z dala od Trójki
Prowadzi: Jan Niebudek
Data emisji: 7.09.2016  
Godzina emisji: 9.45

fbi/ei

Czytaj także

Internauci i reklamy w sieci. Walka czy symbioza?

Ostatnia aktualizacja: 12.11.2015 15:12
Każdy użytkownik internetu ogląda boksy i filmy reklamowe. Jeśli są nam one dawkowane z umiarem, bez sprzeciwu akceptujemy ich obecność. Gorzej jest, gdy jako internauci czujemy się atakowani przez reklamodawców.
rozwiń zwiń

Czytaj także

TMZ - gwiazda wśród portali plotkarskich

Ostatnia aktualizacja: 24.02.2016 10:55
Amerykański portal wystartował w listopadzie 2005 roku i jest protoplastą wszelkiej maści witryn z plotkami ze świata show-biznesu. Co stanowi o jego fenomenie?
rozwiń zwiń

Czytaj także

Bloger na celowniku reklamodawcy

Ostatnia aktualizacja: 03.08.2016 13:00
Zamiast wydawania pieniędzy na reklamy telewizyjne, coraz więcej firm decyduje się na influence marketing w internecie. Co to takiego?
rozwiń zwiń