X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Lovebrands - dlaczego kochamy konkretne marki?

Ostatnia aktualizacja: 22.03.2017 14:13
Czy można związać się uczuciem z telefonem albo butami do biegania? Eksperci od marketingu dbają o to, żeby tak było. Tak rodzą się "lovebrands".
Audio
  • Lovebrands - co to takiego? (Z dala od Trójki/Trójka)
Love brands - czyli o tym, jak można pokochać buty...
Love brands - czyli o tym, jak można pokochać buty... Foto: Alex Borovsky/Shutterstock

- Lovebrand oznacza markę, która potrafiła stworzyć z odbiorcami jakąś wartościową relację. Chodzi o to, abyśmy przywiązali się w jakiś sposób do konkretnych produktów - mówił w Trójce Sebastian Bryks, autor bloga bryks.it.

W efekcie jesteśmy mniej krytyczni wobec takich marek, bo je bardzo lubimy. Jak buduje się lovebrand i jakie sztuczki stosują tu marketingowcy? Zapraszamy do wysłuchania dołączonego nagrania audycji.

***

Tytuł audycji: Z dala od Trójki
Prowadzi: Jan Niebudek
Data emisji: 22.03.2017
Godzina emisji: 9.44

ei/mk

Czytaj także

Czy da się lubić przedświąteczne reklamy?

Ostatnia aktualizacja: 02.12.2015 11:21
Przed świętami wiele marek produkuje specjalne kampanie reklamowe. Kto je zapoczątkował i czy w Polsce mamy przykłady naprawdę udanych reklamowych przedsięwzięć?
rozwiń zwiń

Czytaj także

Jak latają najważniejsi ludzie świata?

Ostatnia aktualizacja: 04.03.2017 15:27
Dla dyrektorów wielkich firm czy polityków szybkie przemieszczanie się to konieczność. Z myślą o nich powstały tzw. samoloty dyspozycyjne.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Imperium Walta Disneya i wyemancypowane księżniczki

Ostatnia aktualizacja: 18.03.2017 01:16
Jak się miewa i czym jest teraz imperium stworzone przez Walta Disneya? I jak mają się do tego coraz bardziej wyemancypowane księżniczki? O tym mówimy w wydaniu powiększonym "ABC Popkultury".
rozwiń zwiń