X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Węglowodany a bieganie. Co i kiedy powinien jeść biegacz?

Ostatnia aktualizacja: 28.04.2016 14:35
Wszyscy wiemy, że paliwem dla naszego organizmu są węglowodany. W audycji "A nuż, widelec" rozmawiamy o tym, w którym momencie dnia powinni jeść je biegacze.
Audio
  • Węglowodany a bieganie. Co i kiedy powinien jeść biegacz? (A nuż, widelec/Trójka)
Warto zwrócić uwagę na to, co jemy przez cały dzień
Warto zwrócić uwagę na to, co jemy przez cały dzieńFoto: Glow Images/East News

Węglowodany nie kojarzą się z utratą kilogramów... Wątpliwości związane z tym, kiedy i jakie cukry mogą jeść sportowcy, wyjaśnia w rozmowie z Katarzyną Pruchnicką Małgorzata Majewska. Autorka książki "Przepis na bieganie" radzi co i jak jeść, by czuć się dobrze.

Obie panie podają na antenie swoje przepisy na pyszne, zdrowe i proste przekąski, które można zabrać do szkoły czy pracy.

***

Tytuł audycji: A nuż, widelec
Prowadzi: Katarzyna Pruchnicka
Goście: Małgorzata Majewska (autorka książki "Przepis na bieganie")
Data emisji:
28.04.2016
Godzina emisji: 11.15

fbi/mk

Czytaj także

Biegaczu, co masz na talerzu?

Ostatnia aktualizacja: 18.03.2015 15:20
Sezon biegowy powoli można uznawać za otwarty. A żeby biegało się dobrze i zdrowo, warto zadbać też o odpowiednie odżywianie.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Dlaczego kobiety powinny spróbować biegania?

Ostatnia aktualizacja: 01.04.2016 10:04
- To doskonały sposób, by zadbać o formę. Z taką myślą zaczyna swoje bieganie większość pań - mówi Katarzyna Żbikowska-Jusis, autorka książki "Kobieta w biegu".
rozwiń zwiń

Czytaj także

Nadchodzi czas zielonej sałaty

Ostatnia aktualizacja: 06.04.2016 14:18
Wiosna za pasem. Przyroda powoli się zieleni. Nam na talerzu pierwsza zazieleni się sałata.
rozwiń zwiń