X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Co i w jakim czasie jeść, aby lepiej się czuć?

Ostatnia aktualizacja: 13.02.2018 13:55
Kończy się karnawał, a co za tym idzie powinniśmy zapomnieć o niektórych smakołykach i zacząć rozsądnie się odżywiać. Katarzyna Pruchnicka i Daria Ładocha mają kilka rad. 
Audio
  • Jak jeść zdrowo i smacznie? (A nuż, widelec/Trójka)
Zdjęcie ilustracyjne
Zdjęcie ilustracyjneFoto: Shutterstock.com/RossHelen

izotonik_1200.jpg
Napoje izotoniczne? Oczywiście, że domowej roboty!

– Nie do końca chodzi o powiedzenie, że po godzinie 18 nie będziemy jeść. Musimy syeryej spojrzeć na swój organizm, uwzględnić relaks i wypoczynek. Nasze narządy muszą odpoczywać od trawienia. Kiedy ostatni posiłek zjemy na przykład o godzinie 19, pokarm ma szansę dobrze się przetrawić iw nocy lepiej śpimy – podkreśla Daria Ładocha, blogerka kulinarna.

Jeżeli chodzi o śniadanie, to świetnym pomysłem jest szybki i zdrowy posiłek. Jajko na miękko, pomidory, ogórek i awokado. To doskonałe źródło witamin, a przede wszystkim energii, która każdego poranka jest niezbędna.

Czy warto jeść zupę na śniadanie? Zapraszamy do wysłuchania dołączonej audycji. 

***

Tytuł audycji: A nuż, widelec
Prowadzi: Katarzyna Pruchnicka
Gość: Daria Ładocha (blogerka kulinarna)
Data emisji: 13.02.2018
Godzina emisji: 11.14

kw/mk

Czytaj także

Jak przekonać się do trudnych smaków?

Ostatnia aktualizacja: 23.01.2018 12:08
– Podstawowy sposób, by się przekonać do czegoś, co nam nie bardzo smakuje, to połączyć to z czymś, co lubimy – podpowiada Katarzyna Pruchnicka.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Ciekawy pomysł na twaróg

Ostatnia aktualizacja: 24.01.2018 12:14
Gieno Mientkiewicz, znawca polskich serów zagrodowych, niezwykły przepis przywiózł wprost z Podlasia.
rozwiń zwiń