Ranking linii lotniczych. Który przewoźnik dowiezie nas na czas?
2017-06-17, 10:06 | aktualizacja 2017-06-17, 11:06
- Ranking linii lotniczych przygotowuje polska firma, specjalizująca się w walce o odszkodowanie za odwołane i opóźnione loty, na podstawie danych zebranych na całym świecie - wyjaśnia Jan Niebudek.
Posłuchaj
- Bierzemy pod uwagę punktualność, czyli jak często zdarzają się linii lotniczej opóźnienia, odwołania. Drugim kryterium jest jakość obsługi, czyli to, co jest na pokładzie samolotu: posiłki, udogodnienia, rozrywka. Trzecim najważniejszym kryterium, także z naszego punktu widzenia, jest to, jak linia lotnicza obsługuje klientów po zakończonej podróży, czyli jak sprawnie procesuje wnioski o potencjalne odszkodowanie - wyjaśnia Natalia Gębska z firmy Airhelp.
Jak w rankingu wypadają LOT, Wizz Air i Ryanair z których chętnie korzystają Polacy? Dokąd najczęściej opóźnione są samoloty wylatujące z warszawskiego Lotniska Chopina? Czym wyróżniają się linie azjatyckie? Zapraszamy do wysłuchania nagrania audycji.
***
Tytuł audycji: Terminal trzeci
Autor: Jan Niebudek
Data emisji: 17.06.2017
Godzina emisji: 8.47
gs/mk