X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

„Kody QR są jak autostrady dla polskich miast”

Ostatnia aktualizacja: 29.05.2012 14:19
Dlaczego firmom zależy na umieszczaniu kodów QR na swoich produktach? Jest to rodzaj kodu kreskowego, który mogą odczytywać nasze telefony komórkowe wyposażone w kamerę.
Audio
Kody QR są jak autostrady dla polskich miast
Foto: Glow Images/East News

Na coraz większej ilości produktów pojawia się kod QR (Quick Response - szybka odpowiedź).

Parę lar temu firma stała przed decyzją czy promować się w prasie, telewizji czy też wybrać reklamę zewnętrzną. Teraz pojawił się Internet i technologie mobilne.

- Internet nie jest medium jednolitym. Nawet jeśli wchodzimy do sieci z perspektywy klienta, to zewsząd atakują nas różnego rodzaju komunikaty, w formie banera, maila czy komunikatu. Sam Internet stanowi kilkadziesiąt kanałów komunikacji – wylicza Krzysztof Świdnik, z Agencji Ostryga.

Dlaczego producentom zależy, żeby klienci sięgali po telefony komórkowe?

- Kody QR to chyba pierwsze tak skuteczne podejście. Kody QR są tym co autostrady dla polskich miast – mówi specjalista.

Przy pomocy telefonu komórkowego wyposażonego z kamęrę oraz specjalnej aplikacji z QR można odczytać bardzo wiele informacji.

- Na przykład na targach w Azji na banerze wydrukowano półkę z produktami, taką samą jak można spotkać w zwykłym sklepie. Przy pomocy komórki można było odczytać kod QR i automatycznie przenosił on to sklepu internetowego z tym produktem –opowiada Krzysztof Świdnik.

W audycji "Bardzo Ważny Projekt" również o tym jak robić interesy na Ukrainie.

Czytaj także

Ukrainki w reklamie. "Nie puść męża na Euro"

Ostatnia aktualizacja: 25.04.2012 17:08
Ukraiński MSZ skrytykował holenderską reklamę, w której przedstawiony jest stereotypowy obraz Ukrainek. Znalazł się tam apel, aby żony nie puszczały mężów na mecze Euro 2012 na Ukrainę.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Nawet 3 miliony zł może zarobić gwiazda w reklamie

Ostatnia aktualizacja: 30.04.2012 16:55
To są kontrakty, kwoty brutto. Gwiazdy zagraniczne zarabiają od miliona zł w górę za kontrakt, w zależności od tego czy reklama będzie się pojawiała w telewizji, czy również na bilbordach i czy będzie na wyłączność.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Polański zaskoczył Cannes. Reżyser nakręcił... reklamę

Ostatnia aktualizacja: 22.05.2012 07:23
Roman Polański zaprezentował na festiwalu w Cannes najnowszy film w swojej reżyserii. Tym razem chodzi jednak o film reklamowy nakręcony dla włoskiemu domu mody Prada.
rozwiń zwiń

Czytaj także

5 reklam. 5 wielkich reżyserów

Ostatnia aktualizacja: 23.05.2012 13:41
Zarzuca im się chałturzenie, ale czasem reklamy reżyserowane przez czołowe hollywoodzkie nazwiska mają coś w sobie. A raz na jakiś czas to prawdziwe perełki.
rozwiń zwiń