X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Jak wrócić do treningów na pełnych obrotach?

Ostatnia aktualizacja: 08.03.2018 17:41
Zbliża się wiosna, a to oznacza, że sporo osób zdecyduje się na bieganie lub na powrót do treningów po zimowej przerwie. Jak się do tego przygotować? 
Audio
  • Jak przygotować się do biegania po długiej przerwie? (Biegam, bo lubię/Trójka)
zdjęcie ilustracyjne
zdjęcie ilustracyjneFoto: Mooshny /Shutterstoc

shutterstock_241383283 maraton 1200.jpg
Maraton motywacją do biegania?

– Każdy powrót po dłuższym braku aktywności powinien być bardzo spokojny. Na pewno trzeba zacząć od małych dystansów, a przede wszystkim od marszobiegu. Jeżeli to nie sprawia problemu, to można zacząć truchtać. I stopniowo zwiększać dystans i szybkość – mówi ortopeda i lekarz Legii Warszawa, dr Maciej Tabiszewski.

Jak unikać kontuzji na początku sezonu? Zapraszamy do wysłuchania dołączonej audycji. 

*** 

Tytuł audycji: Biegam, bo lubię
Prowadzą: Krzysztof ŁoniewskiPaweł Januszewski 
Gość: dr Maciej Tabiszewski (ortopeda)
Data emisji: 8.03.2018
Godzina emisji: 17.21

kw/mk

Czytaj także

Kolejna edycja "Biegam, bo lubię – lasy" przed nami

Ostatnia aktualizacja: 15.02.2018 17:30
Po raz kolejny odbędzie się impreza dla biegaczy pod szyldem "Biegam, bo lubię – lasy". Dlaczego warto wybrać się na to wydarzenie? 
rozwiń zwiń

Czytaj także

Maraton motywacją do biegania?

Ostatnia aktualizacja: 22.02.2018 18:01
Wiele osób zaczyna swoją przygodę z bieganiem, aby w przyszłości wystartować w maratonie. Niektórzy chcą jak najszybciej spełnić swoje marzenie, jednak nie jest to takie proste. 
rozwiń zwiń

Czytaj także

Bieg śladami Żołnierzy Wyklętych

Ostatnia aktualizacja: 01.03.2018 18:00
4 marca odbędzie się kolejna edycja największego biegu pamięci w Polsce – Biegu Tropem Wilczym 2018.
rozwiń zwiń