X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

W bieganiu mniej znaczy lepiej

Ostatnia aktualizacja: 21.06.2018 18:00
– Zawodowiec, gdy ma wolne, to odpoczywa. Amator – biega. Jako laicy zapominamy o tym, że to odpoczynek jest czasem, kiedy nasza forma rośnie – mówi Marek Dudziński, redaktor naczelny "Runner's World".
Audio
  • Marek Dudziński o tym, jak wyważyć czas na trening i regenerację (Biegam, bo lubię/Trójka)
Zdjęcie ilustracyjne
Zdjęcie ilustracyjneFoto: Mooshny/Shutterstock.com

Ekspert podkreśla, że jeśli w planie treningowym nie uwzględnimy odpoczynku, cała nasza praca "pójdzie w piach". – W takim wypadku dziwimy się, że trenujemy mocno, biegamy interwały, robimy długie wybiegania, naprawdę ciężko pracujemy, a nasze wyniki w ogóle się nie poprawiają – wyjaśnia.

Jak powinny wyglądać proporcje między treningiem a odpoczynkiem? Jakie sygnały mogą świadczyć o tym, że mamy za mało czasu na regenerację? Odpowiedzi na te pytania znajdą Państwo w dołączonym nagraniu audycji.

*** 

Tytuł audycji: Biegam, bo lubię
Prowadzą: Paweł JanuszewskiKrzysztof Łoniewski 
Gość: Marek Dudziński (redaktor naczelny "Runner's World")
Data emisji: 21.06.2018
Godzina emisji: 17.24

mg/ml

Czytaj także

Jak wrócić do treningów na pełnych obrotach?

Ostatnia aktualizacja: 08.03.2018 17:41
Zbliża się wiosna, a to oznacza, że sporo osób zdecyduje się na bieganie lub na powrót do treningów po zimowej przerwie. Jak się do tego przygotować? 
rozwiń zwiń

Czytaj także

Czy bieganie pomaga obniżyć cholesterol?

Ostatnia aktualizacja: 12.04.2018 17:45
Panuje przekonanie, że aktywność fizyczna pomaga w walce z cholesterolem. Czy na pewno tak jest?
rozwiń zwiń

Czytaj także

Czas spróbować biegów na orientację!

Ostatnia aktualizacja: 17.05.2018 17:30
Za oknem wiosna, co sprawia, że dla miłośników aktywności na świeżym powietrzu pojawiają się nowe możliwości. Dla wszystkich znudzonych zorganizowanym bieganiem po miastach taką alternatywą mogą być właśnie biegi na orientację.
rozwiń zwiń