X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Jak przygotować się do biegów długodystansowych?

Ostatnia aktualizacja: 16.08.2018 18:09
Mimo że lato w pełni, da się odczuć, że jesień czai się tuż za rogiem. Nie oznacza to, że sezon biegowy się kończy, wręcz przeciwnie. Jak więc przygotować się do zbliżających się wielkich biegów, takich jak Bieg Niepodległości?
Audio
  • Dlaczego wybiegania są tak ważne? (Biegam, bo lubię/Trójka)
Zdjęcie ilustracyjne
Zdjęcie ilustracyjneFoto: Mooshny/Shutterstock.com

– Należy wykonać, oprócz krótkich intensywnych treningów, kilka wybiegań. Polega to na bardzo wolnym biegu na dłuższym dystansie niż ten wykonywany zwykle w tygodniu. Musimy utrzymywać niską prędkość i niskie tętno. Dla początkujących będzie to trucht na granicy marszu, trwający ponad godzinę, maksymalnie dwie. Nie chodzi tu o kilometry, a o czas wysiłku – tłumaczy Paweł Kempa

Co dają wybiegania? Co oprócz nich powinniśmy zrobić, by przygotować się do biegu długodystansowego? Zapraszamy do wysłuchania dołączonej audycji. 

*** 

Tytuł audycji: Biegam, bo lubię
Prowadzą: Krzysztof Łoniewski
Gość: Paweł Kempa (magazyn "Runners World Polska")
Data emisji: 16.08.2018
Godzina emisji: 17.20

ml/mk

Czytaj także

Dlaczego warto wybrać się na mistrzostwa Polski "Biegam, bo lubię"? 

Ostatnia aktualizacja: 12.07.2018 18:00
Współprowadzący audycję Paweł Januszewski, wyjątkowo nie znalazł się w studiu Trójki na Myśliwieckiej. Nadawał prosto z Wałcza, gdzie sprawdzał jak wygląda trasa biegowych mistrzostw Polski pod nazwą… "Biegam, bo lubię". 
rozwiń zwiń

Czytaj także

Co biegacze powinni jeść latem?

Ostatnia aktualizacja: 26.07.2018 18:08
W letnim okresie męczące upały dają się we znaki. Co najlepiej jeść w ciągu ciepłego okresu, aby utrzymać formę? 
rozwiń zwiń