X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Korzyści płynące z regularnego ruchu

Ostatnia aktualizacja: 15.02.2019 18:00
"Sedentaryzm" to coś, z czym wbrew pozorom wielu z nas spotyka się na codzień. Siedzący tryb życia, bo o nim tu mowa, potrafi skutkować wieloma problemami z naszym zdrowiem.
Audio
  • Zgubny wpływ sedentaryzmu (Biegam, bo lubię/Trójka)
Zdjęcie ilustracyjne
Zdjęcie ilustracyjneFoto: Shutterstock.com/Elnur

– Nie chodzi tu o samo siedzenie, a o to ile czasu spędzamy w bezruchu. Jesli mamy siedzieć 8 godzin dziennie w pracy, to nie byłoby problemem, gdybyśmy dzielili to na mniejsze części. Przykładowo: 40 minut siedzenia, potem 10 minut poruszania się – to może całkowicie zmienić nasze funkcjonowanie – mówi dr. Maciej Tabiszewski

W jaki sposób możemy zrekompensować sobie zgubny wpływ siedzącego trybu życia? Co może nam w tym pomóc? Zapraszamy do wysłuchania audycji.

***

Tytuł audycji: Biegam, bo lubię
Prowadzą: Krzysztof Łoniewski 
Gość: dr. Maciej Tabiszewski (ortopeda)
Data emisji: 14.02.2019
Godzina emisji: 17.20

ml

Czytaj także

Jak ważna jest dieta przy wysiłku fizycznym?

Ostatnia aktualizacja: 22.11.2018 17:57
– Klucz do sukcesu to aktywność plus zdrowa dieta. Zdecydowanie trzeba to łączyć – tłumaczy dietetyk, Hanna Stolińska-Fiedorowicz.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Jak przygotować się do zimowego biegania?

Ostatnia aktualizacja: 30.11.2018 06:49
Robi się coraz chłodniej, ale to nie oznacza, że musimy przestać biegać. Jak zabezpieczyć swoją skórę przed chłodem i wilgocią? 
rozwiń zwiń

Czytaj także

Jak biega się w tlenie i w długu tlenowym?

Ostatnia aktualizacja: 06.12.2018 19:20
Tlen jest podstawowym środkiem treningowych niezależnie od stopnia zaawansowania biegaczy. Zatem na czym polega bieganie w tlenie i długu tlenowym?
rozwiń zwiń