Aleksandra Lisowska i jej maratoński sukces

Ostatnia aktualizacja: 10.12.2020 18:00
Kilka dni temu Aleksandra Lisowska po raz pierwszy w karierze została mistrzynią Polski w maratonie.
Aleksandra Lisowska
Aleksandra LisowskaFoto: facebook Aleksandry Lisowskiej

trening siłownia przerwa jedzenie posiłek 1200.jpg
Trening i dieta – nierozłączna para

– Zdobyłam złoto mistrzostw Polski i poprawiłam rekord życiowy. Niedosyt pozostał po fakcie, że nie uzyskałam minimum olimpijskiego, pod które przygotowywałam się przez cały sezon i wszystko wskazywało na to, że powinnam to minimum osiągnąć – mówi Aleksandra Lisowska.


Posłuchaj
02:02 PR3_MPLS 2020_12_10-17-17-02.mp3 Aleksandra Lisowska i jej życie w rytmie maratonu (Biegam, bo lubię/Trójka)

 

W audycji mistrzyni Polski w maratonie opowiada także, co sądzi o grudniowym terminie maratonu, co było największą przeszkodą podczas biegu i jakie ma cele na najbliższe tygodnie i miesiące.

***

Tytuł audycji: Biegam, bo lubię
Prowadzi: Krzysztof Łoniewski
Data emisji: 10.12.2020
Godzina emisji: 17.17

mk/kr

Czytaj także

Trzy powody, dla których warto biegać w lesie

Ostatnia aktualizacja: 22.10.2020 17:45
W obecnych czasach najprzyjemniejsze, najpiękniejsze, ale i najbezpieczniejsze jest bieganie w lesie. O wyższości jesiennego lasu nad betonowymi alejkami czy domową bieżnią przekonywała w "Biegam, bo lubię" rzecznik Lasów Państwowych Anna Malinowska.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Rehabilitacja: tego nie można zaniedbać!

Ostatnia aktualizacja: 12.11.2020 17:45
Temat ważny, często dotyczący biegaczy amatorów. Wielu z nich ulega kontuzjom, czasami nawet na tyle poważnym, że kończy się to na stole operacyjnym. To oczywiście ich nie zniechęca, bo po "naprawie" prawie wszyscy wracają do treningów.
rozwiń zwiń

Czytaj także

Kiszonki na sportową odporność

Ostatnia aktualizacja: 19.11.2020 17:35
Kiszonki to świetny (i smaczny) sposób na odporność, której potrzebują teraz nie tylko osoby uprawiające sport, ale i my wszyscy. Natomiast kiszonki to jedna z najzdrowszych metod przechowywania warzyw – potwierdza dr Hanna Stolińska-Fiedorow, dietetyk kliniczny.
rozwiń zwiń